شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۶

«دروغ‌های کوچک بزرگ» ادامه می یابد

سریال «دروغ های کوچک بزرگ»

سینماپرس: تولید مینی سریال «دروغ‌های کوچک بزرگ» که با حضور جمعی از زنان سرشناس هالیوددی ساخته شده و مورد استقبال قرار گرفته بود، ادامه پیدا می کند.

به گزارش سینماپرس، سریال «دروغ های کوچک بزرگ» از آن دسته آثاری است که به شدت از ماجراهای تبعیض جنسیت علیه زنان در هالیوود استفاده کرد و با بهره مندی از موضوعی زنانه و با قهرمانان زنی که همه با مشکلات ریز و درشت خانوادگی و کاری دست و پنجه نرم می کردند جوایز مربوط به بخش سریال های کوتاه فصل جوایز را درو کرد.

عوامل مشهور این سریال در دیده شدن آن بی تاثیر نبودند و حضور همزمان نیکول کیدمن، ریس ویترسپون، شایلین وودلی، لورا درن و الکساندر اسکارسگارد توانست موج توجهات را به این اثر جلب کند. حالا شنیده می شود اگرچه داستان کتابی که سریال از روی آن اقتباس شده در فصل اول به پایان رسیده اما HBO علاقه مند است آن را برای یک فصل دیگر با داستانی این بار ارجینال ادامه دهد و برای این کار به جز حفظ تیم بازیگران اصلی یک چهره شناخته شده دیگر هم اضافه خواهد شد.

در روزهای گذشته حضور نیکول کیدمن و ریس ویترسپون برای ادامه دادن نقش هایشان قطعی شده بود و شنیده بودیم که مریل استریپ هم در فصل جدید به عنوان چهره ای جدید حضور پیدا خواهد کرد. حالا خبر رسیده شایلین وودلی، زویی کراویتز و لورا درن هم برای یک فصل دیگر قرارداد خودشان را با HBO تمدید کرده اند که همگی نقش های گذشته خودشان را تکرار می کنند.

در فصل جدید و با مرگ پری، جین چاپمن می خواهد زندگی جدیدی برای خودش و پسرش زیگی ایجاد کند. رناتا با چالش های جدیدی در زندگی زناشوییش مواجه می شود و بانی که با مرگ پری دست به گریبان است با شرارت هایی از گذشته اش رو به رو خواهد شد. سلست هم که همسرش را از دست داده می خواهد خانواده اش را دور خود نگه دارد و دوباره تبدیل به زنی که بود بشود. مدلین اما در فصل جدید متوجه می شود نیت خوب همیشه باعث به وجود آمدن اتفاقات خوب نمی شود و ماجرای مرگ پری را اعتراف می کند. مریل استریپ اما نقش مری لویی، مادر پری را بازی می کند که با مرگ فرزندش می خواهد مراقب نوه هایش باشد و در عین حال دنبال پاسخی به دلیل مرگ پسرش است.

قرار است دیوید ای. کلی فیلمنامه هفت قسمت دوم این سریال را بر اساس داستانی از لیان موریارتی بنویسد. هنوز مشخص نیست آیا کارگردانی فصل دوم را هم یان مارک ولی بر عهده خواهد داشت یا خیر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.