یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران توسط هالیوود

ویروس استاکس نت

سینماپرس: پس از «بازی تاج و تخت» و «وست ورلد» شبکه مشهور HBO سراغ یک سریال جاسوسی می‌رود.

به گزارش سینماپرس، شبکه تلویزیونی مشهور HBO که سابقه تولید سریال های مطرحی چون «بازی تاج و تخت» و «وست ورلد» را در کارنامه اش دارد، می خواهد با همکاری کارنوال فیلمز بریتانیا، تولید کننده سریال تحسین شده «داونتون ابی» و شاخه تلویزیونی کمپانی وارنر یک سریال جاسوسی- سایبری بسازد. برای این کار آنها سراغ الکس گیبنی، مستندساز برنده اسکار رفته اند تا بر اساس ساخته سال ۲۰۱۶ او، «Zero Days» سریالی با موضوع استاکس نت بسازند. استیون شیف نویسنده سریال جاسوسی مشهور «آمریکایی ها» قرار است نوشتن این سریال جدید را که فعلا «استاکس نت» نام دارد را بر عهده داشته باشد.

ویروس استاکس نت ویروسی است که توسط آمریکایی ها و اسرائیلی ها تولید شد تا تجهیزات هسته ای ایران را از کار بیندازد. در نتیجه کشور ما به طور قطع حضور پر رنگی در این مجموعه تلویزیونی خواهد داشت و احتمالا با موج دیگری از آثار ضد ایرانی هالیوود رو به رو خواهیم بود. آثاری که برای مقابله با آنها سال هاست که هیچ اقدامی نشده است.

هنوز مشخص نیست سریال «استاکس نت» چه زمانی پخش می شود اما مشخصا در دوره ای که سینما و تلویزیون ایران سراغ حوادث اجتماعی- سیاسی این دوران نمی رود، آمریکایی ها با یک سریال جدید روایت خودشان از مسائل را به خورد تماشاگر جهانی می دهند. روایتی که سابقه هالیوود نشان داده قطعا با واقعیت بسیار متفاوت است.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.