یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰

رونمایی از تولیدات فاخر شبکه استانی کرمان

علی دارابی

سینماپرس: با حضور معاون امور استان های رسانه ملی مراسم رونمایی از تولیدات فاخر صداوسیمای مرکز کرمان و بهره برداری از ۴۰ طرح فنی دراین استان برگزار شد. دارابی در این مراسم گفت: «مستد های مفاخر و مشاهیر استانها نیز در دستور کار سازمان صدا وسیما است که ۱۰ درصد این مستندها سهم استان کرمان خواهد بود.»

به گزارش سینماپرس، علی دارابی معاون امور استانهای سازمان صداوسیما در این مراسم گفت: رسانه ملی با ایجاد همگرایی بین مردم ومسئولان و برنامه ریزی مدون در راستای پاسخگویی به نیاز همه مردم ایران عمل می‌کند.

دارابی با تاکید بر اهمیت دیجیتالی شدن ۱۰۰ درصدی صدا وسیما در کشور ابراز امید واری کرد :با همکاری مسئولان استانی پوشش تصویری صدا وسیما در استان کرمان سال آینده به صورت کامل دیجیتال شود.  

معاون امور استانهای سازمان صدا وسیما همچنین از ساخت ۱۰۰ مستند فاخر در استانها با موضوع شهدای مدافع حرم خبر داد و خاطر نشان کرد :مستد های مفاخر و مشاهیر استانها نیز در دستور کار سازمان صدا وسیما است که ۱۰ درصد این مستندها سهم استان کرمان خواهد بود.
مهندس فهمی قائم مقام معاونت توسعه و فناوری رسانه ملی هم دراین مراسم از دیجیتالی شدن ۹۱ درصد سامانه های پخش صدا و سیما در سطح کشور خبر داد و گفت با بر نامه ریزی صورت گرفته و همکاری مسئولان استانی تلاش می کنیم در سال اینده به پوشش صد درصدی برسیم.  
فهمی با اشاره به خود کفایی سازمان صدا وسیما در تامین و تولید تجهیزات فنی افزود : ارتقای کیفیت صدا وتصویر در شبکه های مختلف سازمان صدا وسیما و حرکت از سیستم اس دی به اچ دی اولویت حوزه فنی صدا وسیماست.  
وی همچنین از ایجاد زیرساختهای لازم برای حضور فعالتر در شبکه‌های مجازی خبر داد.
حجت الاسلام والمسلمین علیدادی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان هم در این مراسم از تلاش‌های رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز کرمان برای توسعه خدمات در استان کرمان تقدیر کرد.
رزم حسینی استاندار کرمان هم در این مراسم با بیان اینکه استان کرمان دارای ظرفیتهای عظیم مادی و معنوی است گفت: مردم ایران اسلامی با وقت شناسی و هوشمندی تمام تاکنون از آرمانها ونظام جمهوری اسلامی دفاع کرده اند. رزم حسینی از همکاری رسانه استانی در انعکاس فعالیت‌های دولت در این استان تقدیر کرد و گفت: واگذاری امور اقتصادی به مردم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی اولویت مدیریت استان است.
 علی رمضانی مدیر کل صداوسیمای مرکز کرمان نیز در این مراسم با اشاره به برنامه‌ریزی رسانه استانی برای انعکاس توانمندی‌های استان در سطح ملی وبین المللی گفت: افزایش قابل توجه گردشگران استان کرمان در دوسال اخیر نشانگر موفق عمل کردن رسانه استانی در معرفی جاذبه‌های گردشگری استان به کشور است.

علی رمضانی با اشاره به تولید بیش از ۷۵ هزار دقیقه برنامه در صدا وسیمای استان با موضوع اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: رسانه استانی با ۶۷ درصد مخاطب توانسته نقش ارزشمند خود را در تفهیم و ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در استان کرمان به خوبی ایفا کند.

وی خاطرنشان کرد با افتتاح این طرحها در صداو سیمای کرمان پوشش دیجیتال صدا وتصویر در استان به حدود ۹۴ درصد می‌رسد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.