یکشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹

دارابی از پشت صحنه سریال شبکه امید دیدن کرد

سریال «خانه مادری»

سینماپرس: علی دارابی، معاون امور استان های صدا و سیما با حضور در پشت صحنه نخستین تجربه سریال سازی شبکه امید تحت عنوان «خانه مادری» که با مشارکت شبکه استانی کرمان تولید می شود از روند ساخت این مجموعه، دیدن نمود.

به گزارش سینماپرس، سریال «خانه مادری» به کارگردانی امین و علی امانی با انتخاب کامل بازیگران و عوامل پشت دوربین به مرحله تصویربرداری رسید و روز گذشته ۲۸ بهمن ماه علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیمای از این سریال بازدید کرد و با عوامل سریال به گفتگو نشست.

داستان این مجموعه در مورد مادری به نام آذربانو (زهرا سعیدی) است که بعد از شهادت فرزندش در ١٦ سالگی از کرمان به تهران سفر کرده و پس از فوت همسرش مجدد به کرمان و خانه مادریشان برمی‌گردد.

در خانه مادری شخصی بنام عمو کریم (مهدی صباغی) به همراه خانواده‌اش سال هاست به عنوان سرایدار زندگی می‌کنند که با ورود آذربانو اتفاقاتی برایشان رقم می‌خورد.

این سریال در ٢٦ قسمت ٤٠ دقیقه‌ای با مشارکت شبکه کرمان و شبکه امید ساخته می شود و از اول نوروز ٩٧ از شبکه کرمان و شبکه سراسری امید پخش خواهد شد.

بازیگران سریال «خانه مادری» عبارتند از زهرا سعیدی، مهدی صباغی، بهراد خرازی، شهروز ابراهیمی، ساناز سماواتی، سارا احمدیان، یدالله شادمانی، حمید غیاث، حمید دلسوزی، حسن همتی، زهرا مرادی، عباس سلطانی، سهیل مینایی، مینا اخوان، محمود رضایی مهر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.