سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

بازدید هنرمندان از موسسه نگهداری دختران معلول

 بازدید گروهی از هنرمندان از موسسه خیریه فدک باغ رضوان

سینماپرس: گروهی از هنرمندان و کارآفرینان همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) از موسسه خیریه فدک باغ رضوان بازدید کردند.

به گزارش سینماپرس، همزمان با ایام فاطمیه و سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گروهی از هنرمندان و کارآفرینان از موسسه خیریه فدک باغ رضوان که مسئولیت نگهداری از دختران معلول را بر عهده دارد بازدید کردند.

سیاوش چراغی بازیگر سینما و تئاتر، محمد حسن عرفانیان، مهدی کریمی تفرشی، سید اکبر میر احمدی، هما خاکپاش بازیگر سینما با حضور در موسسه خیریه فدک باغ رضوان از بخش های مختلف این موسسه بازدید کردند.

سیاوش چراغی بازیگر سینما و تئاتر بعد از بازدید از این موسسه و با اشاره به لزوم توجه به دختران معلول و کم توان گفت: همه ما در خانواده های خود و یا در بین نزدیکان خود دارای یک کودک کم توان هستیم و شاید ما مشکلی برای نگهداری از این کودکان نداشته باشیم اما خانواده های بسیاری هستند که برای نگهداری از این فرزندان از  لحاظ مالی دچار مشکلات زیادی هستند به همین دلیل وجود موسساتی مانند فدک باغ رضوان که مشکلات این خانواده ها را کم می کند بسیار مهم است.

 وی با اشاره به اینکه همه باید به هم مهربانی کنیم بیان کرد: متاسفانه همیشه باید افسوس بخوریم که کارهایی را که مربوط به دولت است مردم باید انجام دهند اما خوشبختانه دل بزرگ و مهربان این مردم همیشه حامی بوده است.

هما خاکپاش هنرمند سینما و تئاتر نیز گفت: کودکان و بخصوص کودکان کم توان هیچ گناهی ندارند بلکه کسانی که به آنها کم توجهی می کنند گناهکارند به همین دلیل همه ما در هر سمتی که هستیم باید برای رفاه این افراد کار کنیم.

موسسه خیریه فدک باغ رضوان، نگهداری از بیش از ۳۰۰ دختر کم توان و معلول ۱۴ سال به بالا را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.