سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

تصاویر جدیدی از «شگفت انگیزان۲» +عکس

انیمیشن "شگفت انگیزان 2"

سینماپرس: تصاویر دیگری از انیمیشن محبوب «شگفت‌انگیزان۲»(The Incredibles) که در تابستان ۲۰۱۸ اکران می شود، منتشر شد. قسمت اول این انیمیشن توانست جایزه اسکار بهترین فیلم پویانمایی را از آن خود کند.

به گزارش سینماپرس، جدیدترین تصاویر رسمی از نسخه دوم انیمیشن پر طرفدار "شگفت انگیزان" از سوی کمپانی دیزنی منتشر شد.

انیمیشن "شگفت انگیزان ۲" به نویسندگی و کارگردانی "برد برید" اکران بین المللی خود را از ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

شگفت انگیزان ۲ انیمیشن محبوب هالیوود در سال ۲۰۱۸+عکس

یک فیلم در سبک انیمیشن رایانه ای، سه بعدی، ابرقهرمانی از جمله انیمیشن هایی است که نسخه اول آن با استقبال و فروش فوق العاده ای همراه بود. در این قسمت آقای شگفت انگیز به همراه "هلن پار" در کنار یکدیگر جهان را از نابودی نجات می دهند.

هالی هانتر در نقش هلن پار، ساموئل ال جکسون در نقش فروزونه، کریگ نلسون، سارا ووول و هاک میلنر از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم در اصل قرار بود که در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۹ منتشر شود ولی در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۶ تاریخ انتشار فیلم به ۱۵ ژوئن ۲۰۱۸ انتقال پیدا کرد و قرار شد به جای این انتقال، انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۴ در سال ۲۰۱۹ منتشر شود که در واقع به همین دلیل اکران داستان اسباب بازی ۴ عقب ماند.

والت دیزنی پیکچرز و پیکسار به صورت مشترک تولید این انیمیشن را بر عهده داشته و پخش آن بر عهده استودیو سینمایی والت دیزنی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.