سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰

سینمای ایران بی رحم است

بابک نوری

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "مجید دلبندم" گفت: بسیاری از بازیگرانی که سفارشی وارد سینما شده، سرمایه گزاری کردند و برای بازی پول دادند حضورشان تنها به یک یا دو اثر خلاصه شد و خط خوردند.

بابک نوری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره وضعیت بازیگری گفت: هر بازیگر که در سینمای ایران فعالیت می کند ویژگی در خود دارد که توانسته در سینمای ایران کار کرده و ادامه دهد چون سینمای ایران مانند یک قیف برعکس است.

وی در همین راستا افزود: در حقیقت ورود به عرصه سینما سخت است اما وقتی وارد آن شوید قدرت را در دست گرفته و کار می کنید. شاید در برخی کشورها قیف برعکس نبوده و ورودش آسان باشد اما از بازیگرانی که وارد می شوند یک نفر از قیف بیرون می افتد و ماندگار می شود در حالی که در ایران برعکس است و وقتی وارد شدید دیگر می توانید کار کنید.

بازیگر "گل یخ" در خصوص ماندگار نبودن نابازیگرانی که با پول وارد این عرصه می شوند بیان کرد: بسیاری از بازیگرانی که سفارشی وارد سینما شده، سرمایه گذاری کردند و برای بازی پول دادند حضورشان تنها به یک یا دو اثر خلاصه شد و خط خوردند.

نوری سینمای ایران را دارای تبعات برای خاک خورده هایش دانست و توضیح داد: سینمای ما در عین جذابیت و زیبایی بی رحم است. بسیاری از پیشکسوتان بیکار و خانه نشین شده اند. افرادی همچون محسن قاضی مرادی و مهوش وقاری که مسیر سینمای ایران را هموار کردند تا ما به راحتی فعالیت کنیم و جایگاهی به دست آوریم بیکار هستند در حالی که باید کار کنند و اکنون حضور داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: کاش به بازیگران پیشکسوت توجه کنیم، به دیدار آن ها رفته و یادشان کنیم. باید شرایطی فراهم شود تا پیشکسوتان در سینما و عرصه بازیگری کار کنند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.