چهارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲

تغییر زمان افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر تئاتر فجر

امیر اسمی

سینماپرس: دبیر بخش عکس و پوستر سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر با اشاره به تغییر زمان افتتاح نمایشگاه آثار، تاکید کرد که یکی از مشکلات اصلی این بخش وضعیت بودجه است.

به گزارش سینماپرس، امیر اسمی دبیر بخش عکس و پوستر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر که پیش از این قرار بود نمایشگاه آثار این بخش در تاریخ ۵ اسفند سال جاری برگزار شود درباره وضعیت و روند برپایی نمایشگاه آثار و همچنین معرفی برگزیدگان بخش عکس و پوستر جشنواره سی و ششم گفت: زمان برپایی نمایشگاه آثار بخش عکس و پوستر و همچنین مراسم اعلام برگزیدگان این بخش تغییر کرد و از ۵ اسفند به ۱۲ اسفند موکول شد.

وی درباره دلایل این تغییر توضیح داد: گزینه اول ما برای برپایی نمایشگاه باغ موزه قصر بود ولی دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر مکان دیگری را پیشنهاد کرد. در نتیجه ما این پیشنهاد را پذیرفتیم و طراح مکتوب خود را برای مکان مدنظر ارایه دادیم ولی هیچ پاسخ شفافی به ما داده نشد و فقط زمانی را از دست دادیم. وقتی بار دیگر به باغ موزه قصر مراجعه کردیم، قرار شد با چند روز تأخیر و در ۱۲ اسفند برنامه خود را برگزار کنیم.

دبیر بخش عکس و پوستر جشنواره سی و ششم تئاتر فجر درباره وضعیت بودجه این بخش از جشنواره تأکید کرد: یکی از بزرگترین مشکلات ما بودجه است. ۲ ماه بعد از اعلام میزان بودجه بخش عکس و پوستر، بودجه کمتر شد و هنوز هم ریالی به ما پرداخت نشده است.

اسمی یادآور شد: این بدقولی در پرداخت بودجه باعث می شود که ما هم بدقول شویم و کارها با مشکل و تأخیر مواجه شود که این تأخیرها آزاردهنده است.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به برگزاری نشست رسانه ای بخش عکس و پوستر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در روز شنبه ۵ اسفند، گفت: در این نشست اطلاعات کامل هر ۲ بخش عکس و پوستر ارایه و هیات داوران رویدادهای رقابتی این بخش از جشنواره نیز معرفی می شوند.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.