جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

«دنیای ژوراسیک ۳»‌ سال ۲۰۲۱ اکران می شود

دنیای ژوراسیک ۲

سینماپرس: استیون اسپیلبرگ یک بار دیگر تهیه‌کننده اجرایی قسمت جدید مجموعه فیلم‌های دایناسوری استودیوی یونیورسال خواهد بود.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، تقریبا چهار ماه پیش از اینکه استودیوی یونیورسال فیلم «دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط‌کرده» را با کارگردانی جی‌ای بایونا اکران کند، دارد برنامه ساخت و پخش سومین قسمت از این مجموعه فیلم‌های ماجراجویانه ریبوت‌شده را می‌ریزد.

قرار است فیلمنامه فیلم «دنیای ژوراسیک ۳»‌ توسط امیلی کارمایکل نوشته شود که برای نخستین بار وارد این فرنچایز خواهد شد. او این کار را در همراهی با کالین تروُرو انجام خواهد داد که ریبوت سال ۲۰۱۵ را کارگردانی کرد و از فیلمنامه‌نویسان «پادشاهی سقوط‌کرده» است.

این استودیو تاریخ یازدهم ماه ژوئن سال ۲۰۲۱ را به عنوان تاریخ اکران فیلم انتخاب کرده است.

تروُرو به منظور تهیه‌کنندگی اجرایی این قسمت جدید بازمی‌گردد و این کار را در همکاری با استیون اسپیلبرگ انجام خواهد داد، فیلمسازی که مجموعه فیلم‌های اصلی دهه ۱۹۹۰ را ساخته بود.

هنوز جزییاتی از داستان فیلم منتشر نشده، اما کارمایکل و ترورو روی داستانی کار خواهند کرد که توسط ترورو و شریک نویسندگی‌اش درک کانلی نوشته شده است. کارمایکل فیلمنامه پروژه جدید «حاشیه اقیانوس آرام: قیام» را نوشته و اخیرا هم مسئولیت نویسندگی «حفره سیاه»‌ را برای دیزنی بر عهده داشته است.

ترورو روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفت: برای این فرنچایز بسیار مهم است که ما به صداهای خلاق جدید خوشامد بگوییم و داستان‌سرایی‌مان را تازه و زنده نگه داریم.

مجموعه «دنیای ژوراسیک» فیلم‌های سه‌گانه معروف و محبوب «ژوراسیک پارک» را ریبوت کرد که با اقتباس از رمان پرفروش مایکل کرایتون ساخته شده بودند. فیلم سال ۲۰۱۵ این مجموعه که از قدرت ستاره‌ای کریس پرت و برایس دالاس هاوارد استفاده می‌کرد، عطش نوستالژیک را با موفقیتی عظیم مخلوط کرد و در سراسر جهان بیش از ۱.۶ میلیارد دلار فروخت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.