جمعه ۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

پوسترهای فوتبالی انسان نخستین+عکس

انیمیشن انسان‌های نخستین

سینماپرس: در روزهای اخیر اکران انیمیشن "انسان های نخستین" به کارگردانی "نیک پارک" در امریکای شمالی آغاز و سازندگان پوسترهای جدیدی از این فیلم منتشر کرده اند.

به گزارش سینماپرس، مجموعه پوستر انیمشین "انسان‌های نخستین" با صداپیشگی "تام هادلستون" و "ادی ردمایر" امروز از سوی کمپانی پیکسار رونمایی شدند.

در دوران زیست انسان‌های اولیه، داگ و افراد قبیله اش با یکدیگر متحد می‌شوند تا از نابودی خانه شان توسط لرد نوث جلوگیری کنند اما هیچ آن گونه که آنها می خواهند پیش نمی رود.

پوسترهای فوتبالی انیمیشن انسان‌های نخستین رونمایی شدند+عکس//////////////پنجشنبه

"انسان های نخستین" به کارگردانی "نیک پارک" در ژانر کمدی و هیجانی از جمله انیمیشن های خاصی است که به واسطه حضور ستارگان هالیوود امید به فروش بالایی دارد.

ادی ردمین در نقش داگ، تام هیدلستون در نقش ارباب نوث، میسی ویلیامز در نقش گوونا از جمله بازیگران مطرحی هستند که در این انیمیشن بازی و صداپیشگی را بر عهده دارند.

پوسترهای فوتبالی انیمیشن انسان‌های نخستین رونمایی شدند+عکس//////////////پنجشنبه

در آغاز جهان، هنگامیکه موجودات نخستین و ماموت‌های پشمالو در زمین پرسه می‌زدند، انسان‌های نخستین داستان داگ (ادی ردمین) و هوگنوب که دو شخص وابسته به هم بودند را تعریف می‌کنند. داگ قبیله اش را در برابر قدرت عصر برنز متحد می‌کند. در یک نبرد او آنها را با بازی خودشان شکست می‌دهد و در نتیجه اولین بازی فوتبال اروپایی شکل می‌گیرد.

در ۶ می ۲۰۱۵ اعلام شد که استودیوکانال ۵۰ میلیون دلار بودجه برای انیمیشن انسان‌های نخستین اختصاص می‌دهد و خودش فروش آن را اداره می‌کند. همچنین اعلام شد که تیم استودیوکانال با آردمن انیمیشن و نیک پارک قرار گذاشته‌اند تا داستان در مورد مرد غارنشینی باشد که اولین بازی فوتبال جهان را پدیدمی‌آورد.

پوسترهای فوتبالی انیمیشن انسان‌های نخستین رونمایی شدند+عکس//////////////پنجشنبه

در ۹ می ۲۰۱۶ و زمانیکه انیمیشن در مراحل ساخت بود، استودیوکانال اعلام می‌کند که این اولین انیمیشنی خواهد بود که ادی ردمین در آن صداپیشگی می‌کند و نقش او کاراکتر داگ است.

همچنین بنیاد فیلم بریتانیا یکی از شرکای انیمیشن است و حمایت مالی از فیلم از منابع مالی بخت آزمایی ملی انگلیس خواهد بود. در ۱۹ اکتبر ۲۰۱۶ استودیوکانال اعلام کرد که تام هیدلستون به صداپیشگان فیلم اضافه شده است و نقش ارباب نوث را بر عهده دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.