شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳

تکرار اظهارات گستاخانه مدیر گروه رانتی «هنر و تجربه» درباره کشف حجاب

امیر حسین علم الهدی

سینماپرس: فردی که مدیر گروه رانتی «هنر و تجربه» را در دست دارد و چندی پیش تلویحا از «کشف حجاب» حمایت کرده بود، مجددا اظهارات گستاخانه خود را تکرار کرد.

در قبال سکوت مدیران سینمایی برای اظهارنظرهای هنجارشکنانه امیرحسین علم الهدی، مدیر گروه رانتی «هنر و تجربه» در رابطه با کشف حجاب، این فرد مجدد در این زمینه به اظهارنظر پرداخت!

وی که پیش از این همراستای کمپین های کوتوله ای مانند مسیح علی نژاد شده بود و نوشته بود: «در فیلم محمد (ص) عقاد هست که شاه کلید فهم اسلام است : پیامبر بزرگوار به مردم قریش در مکه امان می دهد و می گوید اهل بیت ابوسفیان و کسانی که در خانه می مانند در امانند. ابوسفیان خطاب به همسرش هند که در تعجب این رفتار محمد (ص) است در باره پیامبر چنین می گوید: "از قلب ها وارد می شود نه از دیوارها، و این پیروزی جاودانه است!"، اسلام بعد از ۱۴۰۰ سال همچنان باید از قلب ها وارد گردد و نه از روی اجبار»، و در این باره هیچگاه توضیح نداد که ماندن در خانه و داشتن هر عقیده ای چه ربطی دارد به تظاهر علنی و مواجه میدانی با احکام اسلام؛ دوباره دست به قلم شد و افاضه جدیدی در حمایت تلویحی از کشف حجاب کرد.

وی در این زمینه نوشت: " گاهی یک حرکت نسنجیده در زمانه ای که هر انسانی در هر کجای جهان یک رسانه است باعث مخدوش شدن تصویر ایرانی های متمدن و با فرهنگ می شود! دختری برخلاف قوانین موجود در حال اعتراض نسبت به حجاب اجباری است و مأمور نیروی انتظامی او را با خشونت به پایین پرت می کند! این بارزترین تصویری از برخوردهای قهرآمیز ما در سطح جهان با فرزندان این سرزمین است (باور ندارم این دختران جیره خوار دشمن باشند و این ماییم که نتوانستیم از اسلام رحمانی و پذیرش آن بر اساس اختیار، تصویر درستی ارائه دهیم برای نسل های بعد از انقلاب!) که بنا به هر دلیل موجه و غیرموجه به موضوعی اعتراض دارند! ... "

این مدیر دست چندم که در گروه رانتی «هنر و تجربه» مسئولیت اکران فیلم هایی را دارد که عموما "تصویری مخدوش و دورغین از ایرانی های متمدن و با فرهنگ" به جهانیان نشان می دهد و تاکنون در این زمینه ابراز تاسفی هم نداشته است، احتمالا از افتخارات ایشان است که اخیرا نیز فیلم «هجوم» که در گروه «هنر و تجربه» اکران شده، نامزد جایزه بخش همجنسگرایانه جشنواره برلین شده است.

گویی این فرد فراموش کرده؛ آنچه امروز در موضوع حجاب با آن مواجهیم دست پخت امثال همین فیلم هاست که اسلام رحمانی را زیر پا له کرده است و حالا شرایطی برای امثال ایشان فراهم کرده که با دستمایه قرار دادن این موضوعات سخیف، در مقابل جریان های اپوزیسیون عشوه گری کنند!

نظرات

  • ۱۳۹۶/۱۲/۰۵ - ۱۴:۵۲
    3 0
    چه تبلیغ سنگینی برای علم الهدی بابا این بنده خدا فقط یه مدیر میانی هست و بس در هنر و تجربه بی در و پیکر البته تذکر خوبه براش اما این قدر هم گنده اش نکنین طفل هست
  • دوست ۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۱۹:۱۰
    0 0
    به به از بالا تا پایینو نگاه میکنم همش انتقاد از هنر تجربه و علم الهدی .... یعنی این موسسه و این بنده خدا یه کار درست نکردن؟؟؟؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.