شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

کارگردان «اوین لند»: حدس می‌زنم من هم باید به اوین بروم

مستند اوین لند

سینماپرس: کارگردان مستند «اوین لند» گفت: «در همه جنبه‌های فرهنگی از این اتفاقات می‌افتد و ما اینبار از خودی‌ها خوردیم. معتقدم با ساختن این مستند بعد از سال‌ها به جبهه رفتم و دینم را ادا کردم. »

به گزارش سینماپرس، در این مراسم رونمایی از مستند «اوین لند» به کارگردانی عباس مرادیان و تهیه کنندگی داوود مرادیان، حجت الاسلام محمدرضا زائری، عباس مرادیان (کارگردان)، سرمدی (مسئول موسسه قرآنی تبیان) حضور داشتند و درباره مشکلاتی که سازندگان شهربازی معارفی در قم و مشهد داشتند صحبت‌هایی را مطرح کردند.

«مرادیان» کارگردان این مستند بیان داشت: در همه جنبه‌های فرهنگی از این اتفاقات می‌افتد و ما اینبار از خودی‌ها خوردیم، اما با تمام سختی‌هایی که برای بچه‌های مؤسسه قرآنی تبیان که این شهر بازی را ساختند، معتقدم با ساختن این مستند بعد از سال‌ها به جبهه رفتم و دینم را ادا کردم. با اتفاقاتی که می‌افتد حدس می‌زنم من هم باید روزی به اوین بروم.

مرادیان با  تشکر از سازمان بسیج هنرمندان و بسیج صداوسیما گفت: از سازمان بسیج هنرمندان تشکر می‌کنم که پیشنهاد ساخت این مستند را به ما داد اما در مظلومیتشان همین بس که تا الآن این مستند اجازه پخش نگرفته است. هرآنچه رسانه نیاز داشت در تولید این مستند رعایت کردیم اما علی‌رغم تلاش بسیج هنرمندان و بسیج سازمان صداوسیما انگار مانعی در این بین وجود دارد که نمی‌خواهد این کار به پخش برسد.

وی با اشاره به صحبت یکی از هنرمندان خطاب به رهبری گفت:‌ یادم هست مدتی پیش یکی از هنرمندان به مقام معظم رهبری گفت حرف‌های شما وقتی به گوش ما می‌رسد تغییر می‌کند و آنچه منظور شماست به ما منتقل نمی‌شود.

کارگردان مستند اوین‌لند در ادامه بیان داشت: یک بار سخنرانی مقام معظم رهبری را دیدم که در مورد اسباب‌بازی‌ها صحبت می‌کردند و از اهمیت اسباب‌بازی‌ها صحبت کردند و به تولیدکننده‌ها سفارش کردند که بعد از تولید فیلم و کارتن اسباب‌بازی آنها را نیز ساخته و وارد بازار کنند.

مرادیان در پایان با اشاره به پخش این مستند از تلویزیون گفت: قطعاً در حال حاضر به گوش مسئولینی که در رأس امور هستند رسیده که ما چنین مستندی تولید کردیم. حتی ما اسنادی در دست داریم که نشان‌دهنده اتمام حجت دوستان با مسئولان نظام است که در دیدارهای حضوری انجام شده است. با فرزند شهید ستاری مکاتبه‌ای داشتیم اما نتوانستیم او را از نزدیک ببینیم. حتی آقای جمالان گفت ما پولی نمی‌خواهیم فقط دوست داریم قرار ملاقات حضوری با شما داشته باشیم. به‌تازگی شنیده‌ام که قرار است این مستند از تلویزیون پخش شود حالا نمی‌دانم حالا اگر روزی به پخش برسیم مشکلات دوستانی که این شهر بازی را ساختند به گوش مسئولان می‌رسد یا نه. از طرفی اخیراً مسئولان نسبت به کانال‌های تلگرامی حساس شدند و ما ترجیح دادیم از طریق رسانه معتبر حرف‌های عوامل این مستند را به گوش آنها برسانیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.