شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۸

آغاز پخش مستند سیاسی «بدون مرز»

آرم شبکه دو سیما*

سینماپرس: قسمت نخست مستند سیاسی «بدون مرز» به تهیه کنندگی مرتضی غرقی از امشب ۵ اسفند روانه آنتن شبکه دوم سیما می شود.

به گزارش سینماپرس، مستند «بدون مرز»  با تمرکز بر سیاست خارجی تولید شده و محور اصلی آن گفت و گو با شخصیت ها و سیاستمداران جهان است. این برنامه در دو بخش ارائه می شود که بخش اول آن به معرفی موضوع اختصاص دارد و در ادامه در گفت و گو با رجال سیاسی به سوالاتی که در ذهن مخاطب وجود دارد؛ پاسخ داده می‌شود.

«بدون مرز» به عنوان مستندی تخصصی در حوزه سیاست بین الملل به موضوعات مختلفی از جمله روابط دو جانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی و ... می‌پردازد.

قسمت اول این برنامه که امشب (شنبه؛ ۵ اسفندماه) روانه آنتن می شود؛ عراق بعد از داعش نام دارد که چالش های متعدد کشور عراق  از جمله بازسازی، امنیت، خروج نیروهای آمریکایی از عراق و ... پس از خروج گروهک تروریستی داعش از این کشور مورد توجه قرار گرفته و برای این منظور به سراغ گفت و گو با ابراهیم جعفری؛ وزیر خارجه عراق رفته است.  

برای تحلیل دقیق اوضاع و بحران های سیاسی و گاه نظامی جهانی نیاز به اطلاعات دقیقی است. اما خبرگزاری های سراسر دنیا عمدتا بر اساس سیاست های خود دست به تولید و انتشار اخبار می زنند. از این رو تهیه برنامه ای تخصصی با محوریت گفت و گوی مستقیم با شخصیت های سیاسی می تواند در ارائه اطلاعات صحیح و تحلیلی دقیق تر مفید باشد.

مستند «بدون مرز» کاریست از گروه سیاسی شبکه دو به تهیه کنندگی مرتضی غرقی که شنبه هر هفته ساعت ۲۰:۰۰ روانه آنتن می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.