یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶

خوب است که سلبریتی های ما به اینترنت و ماهواره دسترسی دارند!

یکتا ناصر

سینماپرس: خانم یکتاناصر اگر جستجو کردید و به شجاعت امثال محمدحسین حدادیان در برابر شجاعت پوشالی همکارانتان پی بردید، می توانید به همسرتان توصیه کنید فیلمی درباره این جوان شجاع ایرانی بسازد؟ البته توجه دارید که چنین فیلمی قطعا از سوی سینماگران روشنفکر غربگرا بایکوت شده، در جشن ها جایزه نمی گیرد و از همه مهمتر اینکه به اندازه آینه بغل، عاشقانه، من سالوادور نیستم و ... پرفروش نمی شود.

به گزارش سینماپرس، یکتا ناصر با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود به حمایت از لیلا حاتمی پرداخته و به تندی از معترضان به رفتار نادرست لیلا حاتمی انتقاد کرد، قابل ذکر است خانم پروانه معصومی به اظهارات لیلا حاتمی واکنش نشان داده بود. یکتا ناصر در یک پست اینستاگرامی نوشت:

"برای من خیلی جالب است کسانی که همواره غرب زدگی را نهی میکردند حالا که یک بانوی شجاع ایرانی هنرمند طرز برخورد با معترضان را مورد نکوهش قرار داده برای انتقاد از حرفهایش ما را با همان کشورهای ذکر شده مقایسه میکنند بر فرض غلط که آنها هم معترضانشان را به بدترین شکل نابود میکنند چرا فقط در این موردالگوی ما هستند و اساساً مگر مبادرت به یک رفتار زشت در کشورهای دیگر مجوز لازم برای عمل به آن در کشور ماست #لیلا_حاتمی#یکتا_ناصر
پ. ن:قابل توجه کسانی که از گفتن این حرفها در برلین ناراحت هستند به لطف اینترنت و ماهواره و ...کسانی که پیگیر اخبار هستند از همه جای دنیا خبر دارند و اصولاً وقتی شخصیت دیکتاتور و کنترلگری داشته باشیم فکر میکنیم آدمها دقیقاً باید زمان و جای مورد نظر ما حرفهایی بزنند دقیقاً موافق نظر ما"

باید به بانوان هنرمند شجاع ایرانی که چنین جسورانه مواضع خویش را اعلام می دارند یادآوری کرد بهتر است قبل از هر گونه اظهارنظر در مسائل سیاسی و اجتماعی به خوبی ابعاد مسأله را مورد توجه قرار دهند و اگر با مبانی سواد رسانه ای آشنا هستند به اخبار مغرضانه گروهی از رسانه های اکتفا نکنند. اگر خانم لیلا حاتمی که به زعم همکارشان بانوی شجاع ایرانی هنرمند هستند، ابتدا فیلم زیرگرفتن مأموران حفظ امنیت و یا نحوه شهادت "شهید محمدحسین حدادیان" را مشاهده می کردند، این قدر جاهلانه آبروی کشورشان را در برابر رسانه های بین المللی نقش بر زمین نمی کردند.

بله، این خوب است که سلبریتی های ما به اینترنت و ماهواره دسترسی دارند اما ای کاش قدری سرچ کردن بلد بودند و یا از مبانی سواد رسانه ای برخوردار، تا با جستجو در رسانه های مختلف، متوجه می شدند که معترضان مظلوم مورد نظر ایشان، از پیش خود را برای جنگ تمام عیار آماده ساخته و حتی کوکتل مولوتوف هایشان را نیز ساخته بودند، متوجه می شدند که از معترضان مورد احترام ایشان هیچ کس کشته نشده اما نیروهای مدافع نظم و امنیت ۴ شهید داده اند. البته طبیعی است کسانی که عادت به گرفتن اخبار از رسانه های ضدانقلاب دارند در توهم این باشند که اراذل و عربده کشان وحشی قمه به دست ِ گلستان هفتم صدها کشته و هزاران مجروح داده و مأموران امنیتی با اتوبوس به آنها یورش برده اند!

 دیکتاتوری؟ خانم ناصر سرچ نکردند تا ببینند پلیس، سران آشوبگران گلستان هفتم را دعوت کرد و جلسه بسیار محترمانه ای با آنان داشت و مذاکره مسالمت آمیز انجام داد؟ به راستی هر چیزی که ماهواره ها و رسانه های ضدانقلاب بلغور می کنند را بدون کوچکترین جستجویی باید باورد کرد؟

حال که اینترنت و ماهواره در دسترس اکثریت جامعه بوده و برای آموزش سواد رسانه ای نیز کانال های تلگرامی و سایت های مختلفی وجود دارد، سلبریتی های شجاع ایرانی این گونه طلبکارند و در جهل و بی خبری از جامعه اطرافشان به سر می برند، اگر نبود چه اتفاقی می افتاد؟ عجیب نیست که فیلم های سینمای ایران قرابتی با زندگی جاری مردم ندارد.

البته خانم یکتاناصر دقیقا مشخص نکرده که نیروهای امنیتی در جریان آشوب گلستان هفتم از کدام رفتار زشت ِ دیگر کشورها استفاده نموده اند؟ دقیقا کدام رفتار زشت از نیروهای مدافع امنیت و آرامش مردم صادر شده که ملت آن را ندیده و تنها سعودنیوز و بی بی سی و یکتاناصر و لیلا حاتمی و امثالهم دیده اند؟ آیا در دیگر کشورها هم جوان ۲۰ ساله ای که فقط ۴۰ روز از عقدش می گذرد، برای امنیت مردم زیر لاستیک اتوبوس می رود؟ آیا در دیگر کشورها هم یک جوان برای جلوگیری از انفجار کپسول گاز با دست خالی در برابر وحشی های مسلح حاضر می شود و پس از جلوگیری از انفجار، توسط آنها با انواع سلاح سرد از قبیل چاقو، قمه و ... تکه تکه می شود؟ این رفتار زشتِ نیروهای امنیتی ایران است؟   نکند این جوانان نیز پول گرفته اند تا خود را به این صورت به کشتن دهند تا نیروهای امنیتی مظلوم نمایی کنند؟

آیا خانم ناصر می توانند رفتار پلیس دیگر کشورها را به زبان انگلیسی سرچ کنند؟ اگر زبانشان در حد خانم لیلا حاتمی است، می توانند از ابزارهای ترجمه آنلاین استفاده نمایند. سوزاندن اعضای فرقه داوودیه تنها یک نمونه از عملکرد نیروهای امنیتی ایالات متحده با مخالفان است و کشتار همیشتگی سیاهان نیز که موضوعی طبیعی در آن کشور است.  

راستی! خانم یکتاناصر! اگر علاقمند بودید و جستجو کردید و به شجاعت امثال محمدحسین حدادیان در برابر شجاعت پوشالی همکارانتان پی بردید، می توانید به همسرتان توصیه کنید فیلمی درباره این جوان شجاع بسازد؟ البته توجه دارید که چنین فیلمی قطعا از سوی سینماگران روشنفکر غربگرا بایکوت شده، در جشن ها جایزه نمی گیرد و از همه مهمتر اینکه به اندازه آینه بغل، عاشقانه، من سالوادور نیستم و ... پرفروش نمی شود.

نظرات

  • ب ۱۳۹۶/۱۲/۰۷ - ۰۸:۱۶
    0 0
    سخنان این حضرات از نمک نشناسی آنها سرچشمه می گیرد. آها با نان و نمک این کشور و مردم سلبرتی شده اند حالا آنور آب برای نظام و مردم نقشه می کشند. این سلبریتی ها در پیله های خود تنیده محصورند. باشد که در بی خبری خود تا ابد بمانند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.