یکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱

مقصودی فیلمی درباره زلزله کرمانشاه می سازد

رضا مقصودی در نشست خبری باشگاه فیلمنامه نویسان خانه سینما

مهر: رضا مقصودی کارگردان سینما بیان کرد که قصد دارد فیلمی درباره زلزله کرمانشاه در مناطق زلزله زده این استان بسازد.

رضا مقصودی کارگردان فیلم سینمایی «خجالت نکش» که در سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش گذاشته شد، درباره این اثر گفت: در حال حاضر ما مشغول انجام یک سری تغییرات بسیار کوچک روی این اثر برای اکران عمومی هستیم با این حال این فیلم با همان زمان ۹۰ دقیقه که در جشنواره به نمایش گذاشته شد، اکران می شود. این را هم باید بگویم که هنوز تصمیمی برای نمایش عمومی این فیلم نگرفته ایم.

وی در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت هایش عنوان کرد: ما در حال حاضر مشغول تحقیق و جمع آوری اطلاعات برای نگارش فیلمنامه ای در رابطه با زلزله کرمانشاه هستیم. به همین منظور دستیارم چند سفر به کرمانشاه داشته است و من نیز به زودی به این استان سفر می کنم.

مقصودی بیان کرد: به محض اینکه تحقیقات ما به پایان برسد شروع به نگارش فیلمنامه می کنیم البته در حال حاضر ضمن انجام تحقیقات، یادداشت برداری هم می کنم با این وجود باید عنوان کنم که بعد از عید نوروز شروع به نگارش این فیلمنامه می کنم.

این کارگردان با اشاره به موضوع این اثر اظهار کرد: در این سرزمین زلزله چیزی است که هیچگاه موضوعیت خود را از دست نمی دهد از همین رو شاید موضوع زلزله کرمانشاه روزی از یادها برود و فراموش شود ولی موضوع زلزله همواره وجود دارد بر همین اساس حوادثی از این دست عرصه هایی برای بروز ویژگی های انسانی و موضوعاتی مثل مصیبت، فراغ، دور افتادن و ... است و این مسایل می توانند تبدیل به فیلم شوند.

وی در پایان بیان کرد: ما در شهرهای زلزله زده کرمانشاه به فیلمبرداری می پردازیم اما هنوز درباره زمان آغاز تولید این اثر به قطعیت نرسیده ایم با این وجود می دانم که در سال آینده این فیلم کلید می خورد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.