دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹

بازگشت خالق مرد عنکبوتی با «بازی شب»

 فیلم سینمایی "بازی شب"

سینماپرس: اکران فیلم سینمایی "بازی شب"(Game Night) ساخته "جاناتان گولداستین" و "جان فرانسیس دیلی" از روز جمعه ۴ اسفندماه آغاز شده است.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی "بازی شب" به کارگردانی "جاناتان گولداستین" و "جان فرانسیس دیلی" اکران بین المللی خود را از ۲۳ فوریه سال جاری میلادی(۴ اسفند) آغاز کرد.

این فیلم روایتگر اتفاقی تلخ است. یک گروه از دوستان تصمیم می گیرند تا پرده از راز یک قتل بردارند اما این پرونده عادی نیست و حوادث ناراحت کننده ای برای هر یک از آنها رقم می خورد.

 فیلم سینمایی

جیسون بیتمن، ریچل مک آدام، کایل چلندر، جیسون سی هال، شارون هوگان، بیلی مگنسون، جسی پلمونز و لامورن موریس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "بازی شب" به ایفای نقش پرداخته اند.

"مارک پرز" نویسنده جوان سینمای هالیوود نگارش فیلمنامه این اثر را بر عهده داشته و علاوه بر آن تاکنون فیلمنامه آثاری همچون "قابل قبول" و "خرس های شهری" را در کارنامه خود می بیند.

جاناتان گولداستین از جمله کارگردانانی است که بیشتر در فیلمنامه نویسی فعالیت داشته است. وی در آخرین فعالیت خود در عرصه فیلمنامه نویسی "مرد عنکبوتی" بازگشت به خانه را نوشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.