چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵

تهیه بانک محتوایی فیلمنامه از پرونده‌های قضایی

فیلمنامه

سینماپرس: دبیر سومین جشنواره تقدیر از آثار سینمایی با رویکرد پیشگیری از جرم از ایجاد بانک اطلاعات محتوایی فیلمنامه با استفاده از پرونده‌های رسیدگی شده در دستگاه قضایی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، مهدی افتخاری دبیر  سومین جشنواره تقدیر از آثار سینمایی راه یافته به سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با رویکرد پیشگیری از جرم گفت: صنعت سینما که با ابزار هنر و دانش در خدمت فرهنگ و اقتصاد هر کشور است، به عنوان یکی از اثرگذارترین مولفه‌های هنری شناخته می‌شود.

وی افزود:
معاونت اجتماعی برای سومین سال متوالی با استفاده از پیشکسوتان سینما، آثار راه یافته به جشنواره فیلم فجر را از بعد اجتماعی و پیشگیری از جرم مورد
 بررسی قرار داد.
افتخاری خطاب به هنرمندان گفت: معاونت اجتماعی قوه قضاییه با مشارکت روسای دادگستری‌ها ازپرونده‌های رسیدگی شده که بار دراماتیک دارند، بانک اطلاعات محتوایی فیلمنامه را تهیه کرده و از هنرمندان سینما دعوت می‌شود از این بانک برای ساخت فیلم‌های خود استفاده کنند تا پیشگیری عملی تحقق یابد.

پوران درخشنده کارگردان سینما، جواد طوسی، وحیدموساییان، سید احمد میرعلایی و احمد جولایی هیئت داوران معاونت اجتماعی قوه قضاییه در انتخاب‌های فیلم‌های برتر از لحاظ پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.