جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

ایفای نقش بازیگر «لالالند» در «زن شگفت انگیز ۲»+عکس

فیلم سینمایی "زن شگفت انگیز"

سینماپرس: "اما استون"، بازیگر امریکایی که در سال ۲۰۱۷ بیشترین دستمزد را در میان زنان هالیوودی داشته است، به بازیگران پروژه سینمایی "زن شگفت انگیز ۲" اضافه شد.

به گزارش سینماپرس، "اما استون" بازیگر فیلم هایی همچون "مرد پرنده‌ای" و "لالالند" به پروژه ابرقهرمانی "زن شگفت انگیز ۲" پیوست. فیلم سینمایی "زن شگفت انگیز ۲" ۱۳ دسامبر ۲۰۱۹ اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

"ویلیام مارتون ماسرتن" هم اکنون نگارش فیلمنامه این اثر را آغاز کرده و "پرتی جنکیز" همچون نسخه اول هدایت و کارگردانی "زن شگفت انگیز ۲" را نیز بر عهده خواهد داشت.

تا به حال تنها حضور "گال گدوت" در این فیلم قطعی شده و هنوز صحبتی از حضور سایر بازیگران در این سینمایی نیامده است. نسخه اول این فیلم به تازگی اکران موفقیت آمیز خود در امریکا را به پایان رسانده و اکرانش در جهان همچنان ادامه دارد.

تاریخ اکران زن شگفت‌انگیز 2 مشخص شد+عکس//////////////////////پنجشنبه

فیلم سینمایی "زن شگفت‌انگیز" به کارگردانی "پتی جنکینز" توانست با فروشی معادل ۷۴۵.۸ میلیون دلار در سطح جهان فیلم پرفروش "جوخه انتحار" را که آن هم فیلمی ابرقهرمانی بود پشت سر بگذارد.

جوخه انتحار در زمان اکران بین‌المللی خود به فروشی معادل ۷۴۵.۶ میلیون دلار دست یافته بود و زن شگفت‌انگیز تنها با کمتر از یک میلیون دلار توانست این رقیب جهانی خود را کنار بزند.

آلن هاینبرگ فیلمنامه‌نویس برجسته سینمای هالیوود نگارش فیلمنامه این اثر اکشن را بر عهده داشته و کارگردانی آن را به جنکینز سپرده است.

زن شگفت‌انگیز

گال گدوت در نقش "زن شگفت‌انگیز" به ایفای نقش پرداخته و کریس پاین، رابین رایت و دیوید تولیس با گدوت همبازی شده‌اند. گدوت اولین بازیگر غیر امریکایی است که در بازتولید فیلم زن شگفت انگیز به ایفای نقش پرداخته است.

این فیلم روایتگر ابرقهرمانی زنی است که از زمان قدیم به دوران مدرن می‌آید. دایا دختر جوانی است که وظیفه آموزش جنگجویان را بر عهده دارد. اما زمانی که یک جنگ خونین آغاز می شود او برای مبارزه آماده می شود و متوجه قدرت های ماوراء طبیعی خود می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.