جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

پیوستن "مارک همیل" به قسمت سوم نگهبانان کهکشان+عکس

مارک همیل

سینماپرس: "مارک همیل" بازیگر نقش "لوک اسکاری واکر" در مجموعه سینمایی «جنگ ستارگان» از سوی "جیمز گان" برای بازی در قسمت سوم مجموعه «نگهبانان کهکشان» دعوت به همکاری شده است.

به گزارش سینماپرس، جیمز گان کارگردان سینمای هالیوود که دو نسخه قبلی فیلم "نگهبانان کهکشان" را بر عهده داشته برای بازی در سومین نسخه از اثر به "مارک همیل" بازیگر فیلم جنگ ستارگان پیشنهاد بازی داد.  

همیل در سال ۱۹۷۸ با بازی در نقش لوک اسکای واکر در سری فیلم‌های جنگ ستارگان شناخته شد. او به بازی در فیلم‌هایی همچون شماره یک بزرگ قرمز در سال ۱۹۸۰ و کوروت تابستانی در سال ۱۹۷۸ نیز پرداخته است.

حضور بازیگر جنگ ستارگان در نسخه جدید نگهبانان کهکشان+عکس//////////////////////پنجشنبه

جنگ ستارگان اپیزود هفتم : نیرو بر می خیزد، جنگ ستارگان اپیزود چهارم: امیدی تازه، جنگ ستارگان اپیزود پنجم: امپراتوری ضربه می‌زند، جنگ ستارگان اپیزود ششم: بازگشت جدای از جمله آثاری بوده که همیل در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

کمپانی مارول حمایت خود را برای تولید نسخه سوم این فیلم اعلام کرده و گان فعلاً نگارش فیلمنامه این اثر را در دست دارد. هنوز در مورد بازیگران اصلی این فیلم صحبتی به میان نیامده است.

فیلم سینمایی "نگهبانان کهکشان ۲ " به نویسندگی و کارگردانی "جیمز گان" اولین هفته از فروش خود را در سینمای هالیوود با رقمی حیرت انگیز آغاز کرد. این فیلم این هفته به فروشی معادل ۲ میلیارد دلار در جهان دست یافت.
 
نگهبانان کهکشان بخش ۲ به عنوان پانزدهمین فیلم در دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود و دنباله‌ای بر فیلم نگهبانان کهکشان در سال ۲۰۱۴ محسوب می‌شود.
 
کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، مایکل روکرف کارن گیلان، سین گان، الیزابت دبیکی، گلن کلوز و کرت راسل در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
نگهبانان کهکشان ۲

 این فیلم داستان گروهی از ابرقهرمان‌های سینمای هالیوود است که در برابر موجودات فضایی و دشمن گرد هم آمده و به مقابله با آنان می‌پردازند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.