شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷

«باران آهسته می‌بارد» به بوسان می رود

فیلم کوتاه «باران آهسته می بارد»

سینماپرس: «باران آهسته می‌بارد» ساخته سعید نجاتی در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه بوسان (BISFF) به نمایش درمی‌آید. ‌

به گزارش سینماپرس، »باران آهسته می‌بارد» ساخته سعید نجاتی در بخش فیلم کوتاه برای خانواده سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم کوتاه بوسان (BISFF) به نمایش درمی‌آید. ‌

جشنواره BISFF  در سال ۲۰۱۸ از ۲۴ تا ۲۹ آوریل در شهر بوسان کره جنوبی برگزار می‌شود.

این فستیوال قدیمی‌ترین جشنواره فیلم کوتاه سینمای کره است و از سال ۱۹۸۰ کار خود را شروع کرده است. هر سال بیش از ۱۴۰ فیلم کوتاه و نیمه بلند از سراسر دنیا در این جشنواره به نمایش درمی‌آید.

امسال این فستیوال برنامه متنوعی را تدارک دیده است که بخش خانواده از جمله آنهاست و در این بخش تماشاگرانی از هر سن می‌توانند از فیلم‌های کوتاه لذت ببرند.  

«باران آهسته می‌بارد» در کشور ترکیه ساخته شده و قصه دانش‌آموزان مدرسه‌ای را در دهه هشتاد میلادی روایت می‌کند که قصد کمک به معلم خود را دارند.

عوامل تولید این فیلم عبارتند از نویسنده: آرش رواده، صدابردار: مجید نجاتی، صداگذار: بهروز شهامت، تصویر و نور: آدم چنه لی، تدوین: سعید نجاتی-عماد خدابخش، جلوه های ویژه: سیدحسن جوادی، دستیار کارگردان: ژیلا امیرخیزی، دستیار تدوین: مهتاب ابراهیمی، مجری طرح: تحسین ایشبیلن، بازیگردان: عایشه آیگن، بازیگران: امره آی، افه آیکول، جم لیمان، حومیسا کوداک، رحمان تولوک، امور هماهنگی: زینب جوادی، طراح پوستر:محمدرضا بهشتی منفرد، مترجم انگلیسی: حسین بشارتی، مترجم ترکی:هادی علی پناه.

تهیه کننده «باران آهسته می بارد» انجمن سینمای جوان دفتر قم و شهرداری ازمیر ترکیه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.