شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۲

ساخت «شبی با عبدی» با کارگردانی لطیفی

محمدحسین لطیفی در دیدار رئیس مجلس با رئیس صداوسیما و جمعی از کارگردانان

سینماپرس: شبکه نسیم در حال ساخت برنامه ای تحت عنوان «شبی با عبدی» با اجرای اکبر عبدی و به کارگردانی محمد حسین لطیفی می باشد. آیتم های این برنامه شامل استندآپ کمدی و گفتگو با مهمانان می شود.

به گزارش سینماپرس، شبکه نسیم که با ساخت دو برنامه «دورهمی» و «خندوانه» با اجرای مهران مدیری و رامبد جوان موفق به جلب رضایت نظر مخاطبان تلویزیون شده است، دست به ابتکار جدیدی زده و این بار سفارش ساخت برنامه «شبی با عبدی» را به اکبر عبدی و سیدکمال طباطبایی داده است.

اکبر عبدی در برنامه «شبی با عبدی» قرار است نبض برنامه را در دست بگیرد و برنامه را به عنوان مجری اداره کند، همچنین در بخش های مختلف به اجرای استندآپ کمدی و گفتگو با هنرمندان و مهمانان بپردازد. شاکله کلی برنامه «شبی با عبدی» به‌نوعی بازآفرینی و خاطره بازی با کاراکترهایی است که اکبر عبدی در سریال‌ها و فیلم‌های مختلف بازی کرده‌است. برنامه «شبی با عبدی» در یک اتفاق جالب از مجید افشاری نفر دوم مسابقه خنداننده‌شو «خندوانه» هم در قالب های مختلف و گوناگون استفاده خواهد کرد.

محمد حسین لطیفی که ظرف روزهای گذشته فیلمبرداری فیلم سینمایی «به وقت خماری­» را به پایان رسانده، اکنون «شبی با عبدی» را کارگردانی می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.