شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴

انتشار «در پی عشق دویدن» برای تئاتر دفاع مقدس

مجموعه داستان های دراماتیک برای تئاتر دفاع مقدس

سینماپرس: در راستای رسالت گروه هنرهای نمایشی بنیاد فرهنگی «روایت فتح» برای تامین محتوای تخصصی، مجموعه داستان های دراماتیک تحت عنوان «در پی عشق دویدن» جهت استفاده در حوزه تئاتر دفاع مقدس منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، امیر نصیربیگی مدیرعامل گروه هنرهای نمایشی بنیاد فرهنگی روایت فتح گفت: با توجه به رسالت گروه هنرهای نمایشی روایت فتح در تامین و تدارک منابع و محتوای حوزه تخصصی و لزوم بهره برداری از آثار مکتوب، داستانی و ادبیات شفاهی ماندگار در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و ارایه اسلوبی مدون و علمی جهت استفاده مؤثر نمایشنامه نویسان خلاق و متعهد از منابع داستان های دراماتیک، بر آن شدیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود و با بهره گیری از اساتید و نویسندگان جوان، مجموعه داستان های دراماتیک تئاتر دفاع مقدس را با عنوان «در پی عشق دویدن» تهیه و تدوین کنیم.

نصیر بیگی افزود: این کتاب در ۶ فصل شامل بیش از ۴۰ داستان دراماتیک و ۶ نمایشنامه بر اساس داستان های مذکور به رشته تحریر در آمده است. این مجموعه با همراهی نویسندگانی چون سعید تشکری، عبدالرضا فریدزاده، محمدرضا آریان فر، سیروس همتی، ندا ثابتی و با هدایت و سرپرستی نصرالله قادری پدید آمده است که امیدواریم این اثر ارزشمند مورد توجه و قبول جامعه فرهیخته و هنرمندان تئاتر کشور قرار گرفته و بستری برای خلق آثار متون نمایشی ماندگار خصوصا برای شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت باشد.

دبیر شانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت در پایان عنوان کرد: این اثر پس از مراسم رونمایی در اوایل سال آینده توسط انتشارات ساقی منتشر و در نمایشگاه کتاب سال ۱۳۹۷ در دسترس عموم علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.