یکشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶

آخرین وضعیت درمانی کارگردان «دلیران تنگستان»

همایون شهنواز

فارس: «همایون شهنواز» که این روزها به دلیل سوختگی ۸۰ درصدی در بیمارستان بستری است، منتظر تأمین بودجه برای ادامه درمان و انتقال به آلمان است.

«محمد ولی‌زاده» از دوستان و نزدیکان همایون شهنواز گفت: آقای شهنواز تا پریشب حالشان بهتر بود و کاملا روحیه خوبی داشتند اما متاسفانه به تازگی اوضاعشان نامساعد شده و حتی در برخی مواقع من و دیگر نزدیکانشان را نمی‌شناختند.  

وی ادامه داد: برای جلوگیری از عفونت سوختگی بیمارستانی در ایران وجود ندارد و طی استعلامی که داشتیم، ۲ بیمارستان در آلمان این کار را می‌توانند انجام بدهند، در حال حاضر نیز هماهنگی‌ها انجام شده و برای انتقال ایشان به یک آمبولانس هوایی احتیاج داریم که ۵۰ هزار دلار معادل ۲۰۰ میلیون تومان هزینه آن می‌شود و باید این مبلغ را تأمین کنیم تا بتوانیم آقای شهنواز را به آلمان منتقل کنیم.

وی تصریح کرد: در این مدت آقای محسن مؤمنی شریف به نمایندگی از دفتر مقام معظم رهبری از آقای شهنواز عیادت کردند. محمدجواد حق شناس نیز ۳ روز است که پای کار ایستاده ضمن اینکه ویزر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز روز گذشته جلسه اضطراری با معاونان خود برای پیگیری این موضوع ترتیب داده و آقای حیدریان را پیگیر این موضوع کرده است.  

ولی‌زاده در ادامه به فارس گفت: شب گذشته نیز خانم درخشنده آقای علی‌عسکری رئیس سازمان صداوسیما را دیده و ایشان قول داده‌اند که ۴۲۰ میلیون تومان بدهی ایشان را به اضافه ۵۰ میلیون کمک برای درمان هرچه سریع‌تر پرداخت کنند و امیدوارم که زودتر این مبالغ واریز شود تا بتوانیم آقای شهنواز را برای ادامه درمان به آلمان منتقل کنیم.

به گزارش فارس،  همایون شهنواز روز شنبه (پنجم اسفند ۹۶) به دلیل انفجار و نشتی گاز منزلش واقع در چهارراه پارک‌وی دچار ۸۰ درصد سوختگی شد و در حال حاضر در بیمارستان مطهری بستری است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.