دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳

برنامه اجرای ۲ نمایش در هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه

خانه فرهنگ و هنر مانا

سینماپرس: نمایش های «این یک خیمه نیست» و «+ کو ؟!» در قالب جشنواره تئاتر تجربه تا ۱۷ اسفند در خانه فرهنگ و هنر مانا به صحنه می روند.

به گزارش سینماپرس، ۲ نمایش «این یک خیمه نیست» به نویسندگی و کارگردانی سارا شاهرودیان و پرفورمنس «+ کو!؟ » با طراحی و کارگردانی مجید گنجی تا ۱۷ اسفند درخانه فرهنگ و هنر مانا اجرا خواهند داشت.

در نمایش «این یک خیمه نیست» مرشد حجت زینالی و حمید ذکیانی به عنوان خیمه شب باز حضور دارند و هر روز ساعت ١٨:٣٠ میزبان علاقه مندان خواهند بود. همچنین پرفورمنس «+ کو!؟ » با اجراگرانی نظیر هانیه نصیری، احسان صاحب الزمانی، راحله بهرامی، نگار نوراد، طهماسب مهدوی، اسماء اسدی زاده، بنفشه انصاری هر روز ساعت ۱۸:۳۰ در کافه این مجموعه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

خانه فرهنگ و هنر مانا با مدیریت ستاره اسکندری که به تازگی افتتاح شده بعد از میزبانی جشنواره تئاتر فجر این روزها با جشنواره تئاتر تجربه برای اجرای ۲ اثر و حضور داوران برای مشورت در این مکان همراه شده است.

علاقه‌مندان برای دیدن برنامه‌ها و آثار پذیرفته شده در هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه، می‌توانند به خیابان وصال شیرازی، نرسیده به بلوار کشاورز، کوچه شاهد، پلاک ۶ مراجعه کنند.

هجدهمین جشنواره تئاتر تجربه از ۷ تا ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ در دانشگاه تهران، مرکز تئاتر مولوی، مجموعه عمارت روبرو و خانه فرهنگ و هنر مانا برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.