دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۶

کم تر شدن جوایز جشنواره جام‌جم

محمد احسانی*

سینماپرس: دبیر جشنواره جام جم گفت: بحث داوری‌ها کاملا جدی است و بنا نیست در داوری تعارفی اتفاق بیفتد، دوستان هنرمند هم همین توقع را از داورها دارند که خیلی جدی و تخصصی آثارشان در کنار سایر دوستان بررسی و قضاوت شود.

به گزارش سینماپرس، «محمد احسانی» گفت: یکی از امکان‌هایی که تلویزیون دارد امکان برگزاری جشنواره است و نقد و بررسی آثار تلویزیونی در طول سال در تلویزیون جاری است و نظرات منتقدین، خبرنگاران و اهالی رسانه از طریق روابط عمومی معاونت سیما به برنامه‌سازان منتقل می‌شود و ما هم از آن بهره‌مند می‌شویم و اگر تعامل هرقدر دو سویه باشد، طرفین از آن بهره می‌برند و ان‌شاءالله در دوره هماهنگی و ارتباط نزدیک‌تر و تنگاتنگ‌تری باشیم.

وی درباره ضعف جشنواره چهارم جام‌جم در بحث اطلاع‌رسانی نیز عنوان داشت: این که احساس می‌شود اطلاع رسانی مطلوب نبوده برمی‌گردد به بحثی که قرار بود ما اختتامیه را در بهمن ماه و قبل از جشنواره فیلم فجر داشته باشیم که به دلیل تعدد آثار که ۴ سال را در برمی‌گرفت، کمی به طول انجامید و در هفته منتهی به اختتامیه موضوع اطلاع رسانی بهتر اتفاق خواهد افتاد.

احسانی در پاسخ به این سوال که آیا اختتامیه یک همایش خسته کننده و کسالت‌بار است که قرار است هیچکس ناراضی برنگردد؟ نیز تصریح کرد: امسال در شورای سیاست‌گذاری قرار شد تعداد جوایز کمتر شود تا همایش طولانی برگزار نشود، اما بحث داوری‌ها کاملا جدی است و بنا نیست در داوری تعارفی اتفاق بیافتد و دوستان هنرمند هم همین توقع را از داوری دارند که خیلی جدی و تخصصی آثارشان در کنار سایر دوستان بررسی و قضاوت شود.

*فارس

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.