سه‌شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲

خاتمه تصویربرداری «مرد ایرلندی»

فیلم «ایرلندی»

سینماپرس: «مارتین اسکورسیزی»، کارگردان سرشناس امریکایی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از پایان ضبط فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» که از اوت ۲۰۱۷ آغاز شده بود، خبر داد.

به گزارش سینماپرس، فیلم‌برداری این درام گنگستری از ماه اوت گذشته در شهر نیویورک و حوالی آن آغاز شده بود. «مرد ایرلندی» بازگشت اسکورسیزی به ژانر گنگستری است و همکاری دوباره او با بازیگر بزرگ و مورد احترامش یعنی رابرت دنیرو را رقم زده است. فیلم بر اساس کتابی با عنوان «شنیدم خانه نقاشی می‌کنی» (۲۰۰۳؛ عنوان کتاب از اصطلاح عامیانه‌ای بین جنایتکاران گرفته شده است و در اصل به قراردادهای کشتن و پاشیدن خون بر دیوارها اشاره دارد) به قلم چارلز برنت شکل گرفته است که روایتگر سال‌های فعالیت فرانک شیرن ملقب به مرد ایرلندی به عنوان آدم‌کش است.

جو پشی، آل پاچینو و ری رومانو از دیگر بازیگران فیلم هستند. اما موضوع جالب این‌جاست که فیلم با این‌که اوایل سال به پایان رسیده است اما تا سال ۲۰۱۹ توسط نتفلیکس اکران و عرضه نخواهد شد؛ به‌خصوص که جلوه‌های ویژه فیلم کار بسیار زیادی لازم دارند. اسکورسیزی با کمپانی‌های Industrial Light و Magic همکاری می‌کند تا شخصیت دنیرو در فیلم و در جریان فلاش‌بک‌های روایت، «جوان‌سازی» شود؛ درست مثل همان کاری که این کمپانی با برد پیت در «مورد عجیب بنجامین باتن» انجام داد.

اسکورسیزی در تأیید پایان تولید و فیلم‌برداری «مرد ایرلندی» نوشت: «از آدم‌های بسیاری متشکرم که امکان ساخت این فیلم را مهیا کردند. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.