چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

ویژه برنامه های نوروزی شبکه شما

شبکه شما

سینماپرس: برنامه های مختلفی برای تعطیلات نوروز از شبکه شما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، هر روز ساعت ۱۳:۳۰ از تاریخ ۲۶ اسفند تا ۱۷ فروردین ۹۷ در جشنواره فیلم های نوروزی یکی از برترین فیلم های مراکز استانی و سینمای ایران از شبکه شما پخش خواهد شد.

ویژه برنامه «عید شما مبارک» ۲۸ اسفند از ساعت ۲۲ تا ۱ بامداد و ۲۹ اسفند از ۱۰ صبح تا ۲۱ به تهیه کنندگی منصور ضابطیان و محمد صوفی با حضور مهمانان ویژه و ارتباط با مراکز فارس، کیش و تبریز روی آنتن می رود.

سریال های طنز «بدون شرح»، «هیچ کاره» از اصفهان، «بازم مدرسه ام دیر شد» و سریال «پدرام و پدر بزرگ» از گلستان نیز روی آنتن می رود. همچنین شبکه شما هر روز ساعت ۸:۳۰ صبح برترین مستندهای مراکز استان ها را آماده پخش دارد.

آیتم های کوتاه «دکتر سلام» و «ارمغان نوروزی» نیز هر روز پخش و تکرار منتخب برنامه «من و شما» هم هر روز ساعت ۱۵ در ایام عید در قاب شبکه شما دیده می شود.

برنامه کودک و نوجوان شبکه شما به نام «چمن گل» با اجرای مجریان استانی از همدان ساعت ۱۸:۴۵ روی آنتن خواهد رفت.

جدول پخش شبکه شما برنامه هایی را هم به نمایش مناطق خاص گردشگری و آداب و رسوم اقوام و غذاها و شیرینی های مختلف سراسر ایران اختصاص داده که در برنامه های «جایی که نمی شناختیم»، «مزه ایرانی» و «ثمرقند» پخش می شوند. همچنین «مسابقه کوچ» از چهار محال و بختیاری هر روز ساعت ۱۷ روی آنتن می رود.

شبکه شما هر روز به طور زنده برنامه خانوادگی «کاشانه مهر» را ساعت ۱۰ صبح و ارتباط مستقیم با اردوهای «راهیان نور» را ساعت ۱۶:۳۰ روی آنتن می برد. همچنین ویژه برنامه «عیدانه» که ارتباط مستقیم با مراکز استان ها با موضوعات نوروزشناسی و گردشگری است از ساعت ۱۸ پخش خواهد شد و برنامه موسیقایی «ترانه باران» با نگاه ویژه نوروزی ساعت ۲۰ هرشب از این شبکه پخش می شود.

«شکرخند» تولید مرکز فارس و «گلستانه» تولید شبکه شما هم برنامه ویژه فرهنگ و هنر شبکه شما است که به ترتیب ساعت ۲۲ و ۲۲:۴۵ روی آنتن می رود.

ساعات بامدادی شبکه شما هم به برنامه های خاطره انگیز قدیمی اختصاص دارد و «نمکستان» آبادان نیز پخش خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.