چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴

کارگردان «دلیران تنگستان» درگذشت

همایون شهنواز

سینماپرس: همایون شهنواز که چندی قبل در حادثه‌ای در منزل شخصی خود دچار حادثه شده بود، به دلیل شدت سوختگی و همچنین ایست قلبی در بیمارستان درگذشت.

به گزارش سینماپرس، محمد ولی‌زاده، روزنامه‌نگار و دوست همایون شهنواز ـ کارگردان سریال تلویزیونی «دلیران تنگستان»، «روزهای به‌یادماندنی» و فیلم سینمایی «شاه خاموش» این خبر را تایید کرده است.

وی افزود: این در حالی بود که دختر و پسر او به تازگی از کانادا به ایران آمده بودند و دقایقی بعد از ملاقات با پدرشان، این هنرمند درگذشت.

ولی زاده درباره خاکسپاری این هنرمند بیان کرد: هنوز تصمیمی درباره این موضوع نگرفته ایم زیرا منتظریم تا برادر که او در کویت به سر می برد به ایران بیاید ضمن اینکه ما همزمان مشغول انجام کارهای پزشکی قانونی، کلانتری و ... هستیم.

ولی زاده در پایان گفت: همایون شهنواز یک وصیت نامه هم دارد که باید پس از گشودن این وصیت نامه مراسم خاکسپاری او را انجام دهیم.

شهنواز روز ۵ اسفند در منزلش بر اثر نشت گاز دچار سوختگی ۸۰ درصدی شده بود و در این مدت در بیمارستان به سر می برد و با اینکه دو روز پیش تحت جراحی قرار گرفت ولی درنهایت امروز ۱۶ اسفند ماه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.