چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹

حال و هوای رادیو این روزها کاملاً بهاری است

صدیقه کیانفر در نمایش رادیویی مهمان ناخوانده

میزان: بازیگر نمایش "هایلایت" با اشاره به آماده شدن رادیو برای استقبال از نوروز گفت: هر روز به مدت بسیار طولانی با دوستان در رادیو مشغول ضبط و پخش آثار هستیم و تا بیست و هشتم اسفند برنامه تولیدی داریم.

صدیقه کیانفر درخصوص فعالیت های اخیر خود در عرصه بازیگری گفت: بعد از بازی در نمایش "هایلایت" پیشنهادات بسیار زیادی برای تلویزیون داشتم اما متاسفانه به دلیل مشکلات و درد مفاصل پا نتوانستم آنها را قبول کنم.

وی با اشاره به حضور مستمر خود در رادیو اضافه کرد: بر خلاف بازی در عرصه تصویر این روزها و شب ها مشغول بازی و صداپیشگی در آثار نمایشی رادیو هستم. رادیو خانه اول من است و آنقدر که زمانم را در رادیو می گذارنم در خانه نیستم.

بازیگر نمایش "هایلایت" با اشاره به آماده شدن رادیو برای استقبال از نوروز تاکید کرد: حال و هوای این روزهای رادیو کاملاً بهاری و نوروزی است. هر روز به مدت بسیار طولانی با دوستان در رادیو مشغول ضبط و پخش آثار هستیم و تا بیست و هشتم اسفند برنامه تولیدی داریم.

وی با اشاره به تنها بودن خود در خانه از فضای رادیو به عنوان محیطی آرامش بخش یاد کرد و افزود: من که هیچ کس را ندارم پس چرا باید در خانه بمانم. این روزها با همکاران عزیزی همچون میکائیل شهرستانی و حمید منوچهری برنامه های بسیاری را در دست تولید داشتیم و امیدوارم مردم در نوروز با تولیدات خوبی روبرو شوند.

کیانفر با اشاره به تنها شدن پیشکسوتان عرصه بازیگری در کهنسالی خاطرنشان کرد: وقتی جوان هستیم همه در کنارمان هستند و کلی پیشنهاد خوب بازی داریم اما تا پا به سن می گذاریم همه ما را فراموش می کنند. چرا پیشکسوتان باید در خانه هایشان منزوی شوند و هیچکس به سراغشان نیاد؟. اینکه وقتی پیر می‌شویم ما را فراموش می کنند بی عدالتی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.