جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰

«من و فرشته» «لوپتو» شد/ مشارکت حوزه هنری در پروژه

انیمیشن لوپتو

سینماپرس: به گفته محمدحسین صادقی تهیه کننده عرصه انیمیشن، نام انیمیشن سینمایی «من و فرشته» ساخته عباس عسگری به «لوپتو» تغییر پیدا کرد.

به گزارش سینماپرس، محمدحسین صادقی تهیه کننده آثار انیمیشن درباره آخرین وضعیت ساخت انیمیشن سینمایی «من و فرشته» به کارگردانی عباس عسگری گفت: نام این فیلم سینمایی به «لوپتو» تغییر نام داد زیرا در گویش کرمانی به اسباب بازی های دست ساز گفته می شود. از همین رو ما برای زنده نگه داشتن کلمه های ریشه دار و این فرهنگ نام فیلم را به «لوپتو» تغییر دادیم ضمن اینکه این کلمه در این فیلم سینمایی کاربرد داستانی دارد و در داستان تکرار می شود.

وی درباره آخرین وضعیت این اثر گفت: در حال حاضر آخرین مراحل فنی این فیلم سینمایی سپری می شود به طوری که تنها کارهای رندِر و نورپردازی «لوپتو» باقی مانده است و تا بهار ۹۷ به طور کامل آماده نمایش می شود این را هم باید بگویم که به تازگی مرکز مطالعات و تولیدات تلویزیون و انیمیشن حوزه هنری در بخشی از این اثر مشارکت کرده است و در واقع شریک «لوپتو» محسوب می شود.

صادقی اظهار کرد: هنوز با هیچ شرکت پخشی برای اکران این اثر قرارداد نبسته ایم اما با توجه به مشارکت حوزه هنری ممکن است پخش «لوپتو» به عهده حوزه هنری باشد نکته دیگری که وجود دارد این است که ما در نظر داریم «لوپتو» را در فصل پاییز که همزمان با بازگشایی مدارس است به نمایش بگذاریم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر نیز مشغول بررسی چند فیلمنامه انیمیشن سینمایی هستیم اما هنوز درباره آنها به قطعیت نرسیده ایم.

«لوپتو» تولید استان کرمان یک اثر طنز و مفرح برای مخاطبان کودک و نوجوان است.

این اثر ۹۰ دقیقه ای برای کودکان ۱۰ سال به بالا تهیه می شود اما موضوع آن به گونه ای است که بزرگسالان نیز می توانند با آن ارتباط برقرار کنند.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.