جمعه ۱۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹

نصب ستاره مارک همیل در پیاده روی مشاهیر

مارک همیل ستاره‌دار شد

سینماپرس: ستاره مخصوص مارک همیل بازیگر مجموعه سینمایی «جنگ ستارگان» طی مراسمی با حضور جمعی از عوامل این فیلم، در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود ثبت شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، مارک همیل از بازیگران قدیمی و اصلی «جنگ ستارگان» در حالی که هریسون فورد، جرج لوکاس و صدها تن از هوادارانش احاطه‌اش کرده بود، دیروز پنجشنبه ۱۷ اسفند مصادف با ۸ مارس ستاره اش را در پیاده‌روی مشاهیر هالیوود دریافت کرد.

در این مراسم هم همیل و هم فورد سخنانی ادا کردند و از لحظات شاد و به یادماندنی که در زمان ساخت فیلم «جنگ ستارگان» تجربه کرده‌بودند، حرف زدند.  

همیل در این مراسم به سبک جدای چهارزانو روی زمین نشست و فورد نیز یاد کری فیشر را زنده کرد.

فورد در بخشی از سخنانش درباره همیل به شوخی گفت: اوه اینجا جمعیت خیلی بیشتری به نسبت روز اهدای ستاره من وجود دارد.

بازیگر نقش هان سولو گفت: واقعا متاسفم که ما عضو دیگر سه گانه‌مان را اینجا نداریم اما من احساس می‌کنم کری هم اینجا حاضر است.

همیل نیز از نخستین باری که فورد را دیده بود یاد کرد و گفت وقتی فور را دید یکی از هواداران او برای بازی اش در فیلم «مکالمه» ساخته فرانسیس فورد کاپولا و «گرافیتی آمریکایی» بوده است.

وی گفت: هیچ جوری نمی‌توانستم پیش بینی کنم که او بزرگ‌ترین ستاره جهان می‌شود اما روشن بود که من در حضور یک فرد برجسته هستم و او واقعا یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینماست.

شخصیت آهنی فیلم یعنی R۲-D۲ نیز در این مراسم حضور داشت و در برابر دوربین‌ها ژست می‌گرفت.

مارک همیل، هریسون فورد و کری فیشر سه شخصیت اصلی فیلم نخست «جنگ ستارگان» بودند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.