شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱

جشنواره موسیقی الکترونیک تهران به پایان رسید

موسیقی الکترونیک

سینماپرس: نخستین دوره فستیوال موسیقی الکترونیک تهران با اجرای چند گروه و هنرمند فعال این عرصه در پردیس سینمایی چارسو تمام شد.

به گزارش سینماپرس، تعدادی از هنرمندان و گروه های مختلف موسیقی در اولین دوره از برگزاری فستیوال موسیقی الکترونیک تهران به اجرای چندین برنامه در پردیس سینمایی چارسو پرداختند.

در نخستین روز از این اجراها محمد مسلمی سبک های مختلفی از موسیقی الکترونیک را اجرا کرد.

همچنین اشکان صدیق آذر که پیش از این به عنوان نوازنده در ارکستر محمد علیزاده به اجرای برنامه پرداخته بود، در این فستیوال روی صحنه رفت. محمد صادقی نیز از دیگر مهمانان این برنامه بود.

علی پناهی و خشایار روانگر نیز دیگر هنرمندانی بودند که در شب سوم فستیوال به اجرای برنامه پرداختند.

در اولین سانس از این اجرا، علی پناهی در قالب پروژه اِلِمان روی صحنه رفت. پروژه‌ای که به گفته وی از سال ۲۰۰۸ آغاز شده و کشورهای زیادی را پیموده و پس از اجرا در شیراز به این فستیوال رسیده است.

پناهی درباره اجرایش گفت: سبک این پروژه بر پایه موسیقی نواحی و مقامی ایرانی استوار است. در این پروژه سعی شده موسیقی مقامی و نواحی به شکلی مدرن تر و به روزتر از قبل به مخاطب عرضه شود تا بتواند اتفاقی جدید در موسیقی خلق کند و شکل و حالتی جذاب به خود بگیرد.

خشایار روانگر هم با استفاده از سازهای زنده نظیر گیتار، ساکسوفون و درامز روی صحنه اجرا کرد.

محمد رجبی، علی اخلاقی و محمد مسلمی نیز دیگر هنرمندانی بودند که در شب سوم فستیوال موسیقی الکترونیک که مدیریت آن برعهده حمید خسروبیگی بود به اجرای برنامه پرداختند و به اجراهای اولین دوره این رویداد پایان دادند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.