یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

ادعای جدید مدیر انجمن سینمای جوان/ دفاتر انجمن به سینما سیار تجهیز می شود!

سیدصادق موسوی در نشست خبری جشنواره سینمای جوان «اروند»

سینماپرس: در حالیکه خبرهای رسیده از شهرستان ها گویای وضعیت نابهنجار دفاتر استانی انجمن سینمای جوان و ناتوانی در تامین حداقل امکانات است، سیدصادق موسوی مدیرعامل این انجمن از تجهیز دفاتر و نمایندگی‌های انجمن سینمای جوانان ایران به سینما سیار خبر داد!

به گزارش سینماپرس، سیدصادق موسوی مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران با اشاره به کمبود سالن سینما در برخی از شهرهای کشور عنوان کرد: انجمن سینمای جوانان ایران قصد دارد در شهرهایی که فاقد سالن سینما هستند و نیز در مناطق دور از مراکز استان‌ها که به سینما دسترسی ندارند، نسبت به تهیه و تحویل سینما سیار اقدام کند.

وی افزود: در این سینماها همزمان با تهران و شهرهای بزرگ کشور، فیلم‌های سینمایی روز برای علاقه‌مندان به نمایش درمی آید.

موسوی اظهار کرد: فاز اول این پروژه، تحویل ۲۵ دستگاه سینما سیار است و قرار است تا شروع سال آینده روند اداری این مساله طی و اکران فیلم‌ها از نوروز سال ۹۷ آغاز شود.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران درباره نحوه آموزش اپراتورهای این پروژه تصریح کرد: برای آموزش نحوه کار با این دستگاه‌ها ۲ گروه از دفاتر انجمن طی ۲ روز به تهران اعزام و با حضور در کلاس‌های آموزش عملی با مشخصات و نحوه کار با سینما سیار آشنا شدند.

وی در پایان بیان کرد: شهرهایی که در فاز نخست صاحب سینما سیار خواهند شد، عبارتند از شاهرود، اردبیل، دزفول، تربت حیدریه، سبزوار، نیشابور، قزوین، سنقر، بم، کرج، لاهیجان، شهرکرد، بوشهر، نهاوند، خرم‌آباد، یزد، تالش، سنندج، مشهد، مشکین‌شهر، گناباد، رودبار، کرمانشاه، بجنورد و سمنان.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.