یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰

پروژه جدید «تام هوپر»

تام هوپر

سینماپرس: تام هوپر که سابقه بردن اسکار بهترین فیلم را با «سخنرانی پادشاه» در پرونده اش دارد، سراغ یک اقتباس جدید می‌رود.

به گزارش سینماپرس، شبکه بی بی سی وان قصد ساخت سریالی بر اساس کتاب «نیروی اهریمنی اش» دارد. اثری که برای کارگردانی آن با تام هوپر به توافق رسیده اند. هوپر که سابقه بردن اسکار بهترین فیلم را با «سخنرانی پادشاه» در پرونده اش دارد، پیشتر اقتباسی موزیکال از کتاب «بی نوایان» ویکتور هوگو و اقتباسی غیر موزیکال از کتاب «یونایتد نفرین شده» را در پرونده اش دارد و حالا برای پروژه جدید سراغ یک سریال اقتباسی آمده است. شنیده می شود لین مانوئل میراندا خالق تئاتر موزیکال «همیلتون» و دافنه کین، بازیگر خردسال فیلم «لوگان» نقش های اصلی این مجموعه را ایفا خواهند کرد. این سریال را نویسنده تئاتر «هری پاتر و فرزند نفرین شده» و فیلم «گنجینه ملی»، جک ثورن نوشته است. ثورن همین طور فیلمنامه سریال موزیکال «ادی» را هم برای نتفلیکس و کارگردانی دیمین شزل نوشته است که گفته می شود امسال منتشر خواهد شد.

هنوز تاریخ دقیق و جزئیات دیگری از سریال منتشر نشده است اما به نظر نمی رسد بی بی سی آن را برای پخش در سال جاری وارد باکس شبکه‌اش کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.