یکشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۶

از حضور در سینما راضی نیستم

زهره فکور صبور

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" گفت: واقعیت امر اینکه پیشنهادات زیادی داشته ام اما آدمی نیستم که بخواهم به هر نحوی و به هر قیمتی همیشه کار داشته باشم. اگر کار خوب نباشد بهتر است به جای فعالیت بیکار باشم.

زهره فکور صبور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص فعالیت های خود در عرصه بازیگری همزمان با اواخر سال ۹۶ گفت: در حال حاضر مشغول کار نیستم و ترجیح می دهم کار نکنم. واقعیت امر کاری که من دوست داشته باشم پیشنهاد نشده و ترجیحم بر استراحت در این روزها بوده است.

وی در همین راستا ادامه داد: واقعیت امر اینکه پیشنهادات زیادی داشته ام اما آدمی نیستم که بخواهم به هر نحوی  و به هر قیمتی همیشه کار داشته باشم. اگر کار خوب نباشد بهتر است به جای فعالیت بیکار باشم. من زیاد به کار کردن مداوم و همیشگی فکر نمی کنم اما اگر کاری خوب پیشنهاد شود آن را خواهم پذیرفت.

بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" درباره فعالیت خود در سال ۹۷ تاکید کرد: پیشنهادات تصویر را بررسی می کنم اما به طور قطع سال آینده می خواهم با تمام انرژی و تمرکز در عرصه بازیگری تئاتر فعالیت داشته باشم. من فعالیت خود را از همان ابتدا در تئاتر آغاز کردم و می خواهم بار دیگر روی صحنه تئاتر بروم.

وی در مورد بازگشت احتمالی خود به سینما اضافه کرد: تاکنون در آثار سینمایی زیادی کار کردم اما این آثار مورد رضایت من نبوده و آنها را دوست نداشته ام. البته این آثار خوب بودند اما آن توقعی که من از آنها داشتم بر آورده نشده اند و به همین دلیل می خواهم با وسواس بسیار زیاد از این به بعد به پیشنهادات سینمایی فکر کنم.

فکورصبور درباره حضورش در اثری سینمای خاطرنشان کرد: برای بازی در فیلمی به احتمال فراوان در روزهای عید نوروز ۹۷ راهی کرمان خواهم شد. البته هنوز چیزی قطعی نشده و تا دو روز آینده اخبار نهایی اعلام خواهد شد اما در صورت تفاهم برای این همکاری نوروز امسال در سفر کاری خواهم بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.