دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶

اتمام تصویربرداری «بیا از گذشته حرف بزنیم»

تله‌فیلم‌های «بیا از گذشته حرف‌ بزنیم»

سینماپرس: سعید براتی مدیر تصویربرداری مینی سریال «بیا از گذشته حرف بزنیم» به کارگردانی حمید نعمت الله اظهار کرد: تصویربرداری این مجموعه نمایشی ظرف دو روز آینده در قشم به پایان می رسد و به احتمال قوی این مینی سریال در ایام نوروز از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، سعید براتی مدیر فیلمبرداری سینما در ارتباط با جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: حدود یک ماه قبل فیلمبرداری فیلم ویدیویی «بازی های مردانه» را به کارگردانی امین تبار و تهیه کنندگی وحید رحمتی را تمام کردم که البته سازندگان این اثر به دنبال تغییر پروانه ویدیویی آن به پروانه سینمایی هستند.

وی در ادامه تصریح کرد: مرحوم لوون هفتوان، نادر فلاح، آرمان درویش، زهرا اسدالهی در «بازی های مردانه» بازی کردند و در حال حاضر مراحل فنی این اثر در حال انجام است.

سعید براتی مدیر تصویربرداری اپیزود پنجم مینی سریال «بیا از گذشته حرف بزنیم» به کارگردانی حمید نعمت الله در ارتباط با آخرین وضعیت ساخت این مجموعه نمایشی اظهار کرد: تصویربرداری این مجموعه نمایشی ظرف دو روز آینده در قشم به پایان می رسد و به احتمال قوی این مینی سریال در ایام نوروز از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: داستان «بیا از گذشته حرف بزنیم» در پنچ اپیزود و شهرهای مختلف کشور روایت شده است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار بگیرد.

این مجموعه روایتگر قصه ۳ زن مسن با بازی ثریا قاسمی، آزیتا لاچینی و پوراندخت مهیمن است که فیلمنامه آن توسط معصومه بیات نوشته شده است.

«بیا از گذشته حرف بزنیم»، شرح کشمکش‌های میان سه مادر و رابطه‌شان با یکدیگر است و پیش از این زنده یاد مهین شهابی نیز در بخش‌هایی از این اثر حضور یافت که به دلیل بیماری و فوت وی، آزیتا لاچینی جایگزین وی شد.

سری جدید مجموعه اپیزودیک «بیا از گذشته حرف بزنیم» به تهیه کنندگی حمید نعمت اله برای سیمافیلم تولید می‌شود.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.