دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۸

بروز مشکلات فنی در اکران اولیه «بازیکن شماره یک آماده»

اسپیلبرگ در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۶

سینماپرس: «بازیکن شماره یک آماده»(Ready Player One) یکی از دو فیلمی است که امسال به کارگردانی استیون اسپیلبرگ روی پرده می رود. پیش نمایش این اثر در رویداد (SXSW) با ایرادات فنی همراه بود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، در حالی که اکران فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با عنوان «بازیکن شماره یک آماده» اکرانی محدود در جشنواره فیلم SXSW داشت، مشکلات فنی در نمایش این فیلم بروز کرد.

صدای این فیلم که دیشب برای نخستین بار و برای شمار محدودی از حاضران به نمایش درآمد، پس از ۱۰۰ دقیقه از نمایش فیلم قطع شد. این مشکل چند بار بروز کرد و در حالی که فیلم متوقف شد و مسئول پروژکتور دوباره نمایش آن را از سر گرفت، وقفه‌ای در جریان نمایش ایجاد شد. سرانجام پس از چند بار تلاش و قطع و وصل فیلم و صدایش، نمایش آن ادامه یافت و فیلم که همه بلیت‌هایش فروخته شده بود، در نهایت با تشویق حضار روبه رو شد.

«بازیکن شماره یک آماده» دیشب در سینما پارامونت آستین و در فستیوال تعاملی جنوب و جنوب غربی (SXSW) نمایش داده شد. این فستیوال چندرسانه‌ای از ۹ مارس شروع شده و تا ۱۳ مارس ادامه خواهد داشت.  

در این برنامه که با حضور خود اسپیلبرگ برگزار شد، وی از تماشاگران خواست تا اطلاعات فیلم را جایی لو ندهند.

وی گفت: این فقط یک فیلم نیست که ما ساخته باشیم، بلکه سینماست. وی به این ترتیب یادآوری کرد که باید موضوع فیلم برای آنهایی که در اکران عمومی به تماشایش می‌نشینند حفظ شود.

تای شریدان، لنا واتی، اولیویا کوک و بن مندلسون بازیگران فیلم نیز در این برنامه حضور داشتند. مارک رایلنس دیگر بازیگر فیلم در مراسم دیشب حضور نداشت.

اسپیلبرگ که پیش از نمایش فیلم درباره آن توضیحاتی داده بود، پس از نمایش فیلم به شوخی افزود: این احتمالا بزرگ‌ترین حمله اضطرابی بوده که من تاحالا تجربه کردم.

اشاره وی به موضوع فیلم بود که در آینده‌ای نزدیک و در حالی که کره زمین با خطرهای زیادی روبه روست می‌گذرد.

این فیلم اکشن علمی تخیلی ترکیبی از فیلم و انیمیشن است که برمبنای فیلمنامه زک پن و ارنست کلاین ساخته شده است.

فیلمنامه با اقتباس از رمانی به همین نام نوشته ارنست کلاین شکل گرفته و فیلم از ۲۹ مارس (۹ فروردین ۱۳۹۷) در سراسر آمریکا اکران خود را شروع می‌کند.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.