دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱

«یک، دو، صدا» ویژه برنامه رادیویی برای دوستداران اجرا

مسابقه «یک، دو، صدا»

سینماپرس: رادیو ایران فصل سوم مسابقه «یک، دو، صدا» را با حضور ۸۱ شرکت کننده در ایام تعطیلات نوروز روی آنتن می فرستد.

به گزارش سینماپرس، مهدی ساعی تهیه کننده «یک، دو، صدا» با اعلام این خبر گفت: بعد از برگزاری دو فصل از مسابقه با موضوع گویندگی و اجرای آزاد، فصل سوم به طنز و سرگرمی اختصاص یافت که با حضور ۲۰۰ نفر از علاقمندان در فرهنگسرای ارسباران و با آزمون ورودی برگزار شد که ۸۱ نفر وارد برنامه شدند.

وی ادامه داد: در مرحله اول اجرای لطیفه و همچنین موقعیت طنز برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شد ولی در مرحله نیمه نهایی و نهایی چالش های مختلفی همچون خوانش و اجرای شعر طنز، استندآپ کمدی و جمله سازی با کلمات طنز و بی ربط در نظر گرفته شده است.

حسین رفیعی و مرضیه صدرایی به همراه سعید بیابانکی داوری مسابقه ها را بر عهده دارند و مهران حبیبی گزارش های طنز برنامه را از شرکت کنندگان تهیه و تولید می کند. سیما بلوری و محمدحسین خسروجردی هماهنگی، مریم توفیقی نویسندگی و مهدی حدادی صدابرداری برنامه را بر عهده دارند.

«یک، دو، صدا» از ۲۶ اسفند ماه ساعت ۱۹:۳۰ به مدت ۴۵ دقیقه پخش می شود. ۲۷ نفر در ۹ گروه سه نفره تا پایان تعطیلات نوروز برای برنده شدن در مسابقه تلاش می کنند. به سه نفر برگزیده تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر داده می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.