سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴

راه اندازی دیوار مشاهیر در دانشگاه صدا و سیما

دیوار مشاهیر در دانشگاه صدا و سیما

سینماپرس: رییس دانشگاه صداوسیما از راه اندازی دیوار مشاهیر در این دانشگاه خبر داد و گفت تصاویری از ۵۶ فارغ التحصیل این دانشگاه که افراد مشهوری شده اند بر دیوار نصب شده است.

به گزارش سینماپرس، شهاب اسفندیاری رییس دانشگاه صداوسیما درباره مراسم پرده برداری که روز ۲۰ اسفند از تصاویر چهره های مشهور این دانشگاه انجام گرفته است، گفت: دانشگاه صداوسیما قدمتی ۴۸ ساله دارد اما کمتر شناخته شده است که یک دلیل آن این است که این دانشگاه در طول این سال ها نام های مختلفی داشته است.

وی ادامه داد: این دانشگاه در بدو تاسیس، مدرسه ملی عالی سینما و تلویزیون نام داشت و بعد از انقلاب مرکز آموزش سازمان رادیو و تلویزیون نام گرفت. چندی بعد هم به دانشکده صداوسیما تبدیل شد و از سال ۶۱ دانشجو گرفت.

اسفندیاری با اشاره به اینکه هنرمندان و فعالان رسانه ای بسیاری از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند، توضیح داد: در این سال ها نسل های مختلفی از هنرمندان سینما و تلویزیون از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و ما روز ۲۰ اسفند ۹۶ برای اولین بار در این دانشگاه مراسم ۴۸ سالگی آن را برگزار کردیم و از دانشجویان و مدیران و کارمندان نمونه دانشگاه هم تجلیل شد.

وی اضافه کرد: ان شاءالله هر سال ۲۰ اسفند این مراسم را برگزار می کنیم و باز هم تجلیل از چهره های این دانشگاه را در برنامه هایمان خواهیم داشت.

رییس دانشگاه صداوسیما با اشاره به مراسم پرده برداری از تصاویر دانش آموختگان این دانشگاه در ۲۰ اسفند که با حضور عبدالعلی علی عسکری رییس صدا و سیما برگزار شد، گفت: در این مراسم از دیوار مشاهیر دانشگاه پرده برداری شد که تصاویری از ۵۶ نفر از دانش آموختگان این دانشگاه بر آن نصب شده است. این افراد چهره های صاحب نام عرصه سینما و تلویزیون هستند که امثال منوچهر شاهسواری، پوران درخشنده، محمدمهدی عسگرپور، علیرضا رئیسیان، علی معلم و حتی جوانانی چون محمدحسین مهدویان، محمدرضا خردمندان و حتی مدیران ارشد رسانه ملی چون مجید آخوندی، اسماعیل قدیمی، جعفر صافی و... در میان آنها وجود دارد.

وی در پایان بیان کرد: دیوار مشاهیر همچنان در حال تکمیل شدن است و هر بار افراد ممتاز و چهره های جدیدی که از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند به آن اضافه می شوند.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.