سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۷

بازیگری در سینمای ایران دوره‌ای است

حب الحسین-مریم کاویانی

خبرگزاری میزان: بازیگر سریال "افسانه هزارپایان" گفت: برای فیلم سینمایی "عروس تاریکی" نیز قرارداد بسته ام و قرار بود بازی من در کنار "لوون هفتوان" از روزهای آتی شروع شود که متاسفانه با فوت این بازیگر این اتفاق میسر نشد.

مریم کاویانی درخصوص فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری طی روزهای پایانی سال ۹۶ گفت: این روزها به شدت مشغولم و فیلمبرداری دو کار سینمایی و تلویزیونی را پشت سر می گذارم و به همین دلیل فعلاً پیشنهادات دیگر را برای سال جدید قبول نمی کنم.

وی در همین راستا ادامه داد: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "افسانه هزارپایان" به کارگردانی "شهاب عباسی" هستم و به احتمال فراوان به دلیل فشرده بودن فیلمبرداری کل ایام نوروز را هم مشغول این پروژه خواهم بود. این سریال روزهای پایانی فیلمبرداری را سپری می کند و به امید خدا سال آینده روی آنتن می رود.

بازیگر فیلم سینمایی "رسوایی" از همکاری خود با لوون هفتوان بازیگر فقید سینمای ایران خبر داد و اضافه کرد: علاوه بر افسانه هزار پایان برای فیلم سینمایی "عروس تاریکی" نیز قرارداد بسته ام و قرار بود بازی من در کنار "لوون هفتوان" از روزهای آتی شروع شود که متاسفانه با فوت این بازیگر خوب سینما این اتفاق میسر نشد.

وی درباره حضور خود در این فیلم در کنار هفتوان تاکید کرد: اتفاقاً هفتوان از جمله بازیگرانی بود که من در فیلم سینمایی "عروس تاریکی" بیشترین بازی خود را در کنار وی قرار بود داشته داشتم. متاسفم که در این روزهای پایانی سال بازیگری خوب همچون هفتوان را از دست دادیم.

بازیگر فیلم "عروس تاریکی" درباره فعالیت کم خود در سینمای ایران افزود: واقعیت اینکه پیشنهاد مناسبی از سینما ندارم. اصولاً سینما به این شکل است. بازیگران دوره ای می آیند و بعد از یک دوره درخشش می روند. این رسم سینمای ایران است اما مطمئنم بار دیگر به این دوره باز خواهم گشت.

کاویانی حضور دوباره خود در سینما را قطعی دانست و خاطرنشان کرد: سینما مانند یک دایره است و من مطمئنم که بار دیگر مورد توجه سینما قرار خواهم گرفت تا در آثار خوب و با کیفیت سینمای ایران به ایفای نقش بپردازم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.