سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰

تمام بازیگران «بچه مهندس» جلوی دوربین رفته اند

حمید شریف زاده

سینماپرس: بازیگر سریال بچه مهندس گفت: فیلمبرداری به شکل فشرده انجام می شود و گاهی اوقات شبانه و روزانه صبط کار ادامه دارد. تمام بازیگران تا امروز جلوی دوربین رفته اند و فکر می کنم تا خرداد ماه تولید "بچه مهندس" به اتمام می رسد.

به گزارش سینماپرس، حمید شریف زاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون درباره آخرین وضعیت تولید "بچه مهندس" گفت: این پروژه حدود ۵ ماه است که در بوستان ولایت کلید خورده است و من سه ماه است که جلوی دوربین رفته ام.

وی در همین راستا افزود: فیلمبرداری این مجموعه به شکل فشرده انجام می شود و گاهی اوقات شبانه و روزانه ضبط کار ادامه دارد. تمام بازیگران تا امروز جلوی دوربین رفته اند و فکر می کنم تا خرداد ماه تولید "بچه مهندس" به اتمام می رسد.
 

شریف زاده درباره گروه تولید "بچه مهندس" و فضای کار اظهار کرد: گروهی بسیار خوب، حرفه ای و مهربان برای تولید بچه مهندس گرد هم آمده اند و تلاش می کنند تا کار با کیفیت خوب برای مخاطب ساخته شود.

وی ادامه داد: با اکثر بازیگران و عوامل کار قبلا همکاری داشته و با شخصیتشان آشنا بوده ام و از بازی کنارشان لذت برده ام. هنرمندانی مهربان که اگر کاری در دایره وظیفه شان هم نباشد برایت انجام می دهند و محبت می کنند. علی غفاری به عنوان کارگردان نیز بسیار ریزبین و جزئی نگر است و خوب بازیگران را هدایت می کند. امیدوارم زحمات همه نتیجه خوبی داشته باشد.

بازیگر "فاصله ها" درباره لوکیشن بعدی سریال "بچه مهندس" اظهار کرد: در فصل بعدی لوکیشن بازی من قطعا عوض می شود اما این که کجا باشد هنوز مشخص نشده است. دلیل آن این است که نگارش فیلمنامه فصل دوم بچه مهندس هنوز تمام نشده است تا بدانیم که قرار است چه بازی هایی داشته باشیم و چه لوکیشن هایی فضای کار خواهد بود.

شریف زاده خاطرنشان کرد: "بچه مهندس" در ۳ فصل است و نگارش فصل اول آن به اتمام رسیده و فصل دوم در حال نگارش است و هر فصل یک دوره زمانی را روایت می کند.

گفتنی است؛  "بچه مهندس" در ۴۰  قسمت ۴۵ دقیقه ای به قلم سجاد ابوالحسنی و تهیه کنندگی سعید سعدی در سه فاز برای شبکه پنج سیما ساخته می شود.

برزو ارجمند، بهناز جعفری،  پرویز پورحسینی، ساناز سعیدی، سوگل طهماسبی، نفیسه روشن، عباس جمشیدی، مریم خدارحمی، حمید شریف‌زاده و افشین نخعی از بازیگران بچه مهندس هستند و  بازیگران جدیدی نیز در فصل های مختلف سریال و با جلو رفتن تولید کار به این مجموعه اضافه می شوند.

بیشترین لوکیشن های این مجموعه در تهران است و برخی از سکانس ها نیز در شهرستان ها تصویربرداری می شود.   لوکیشن اصلی این سریال پرورشگاه است که در بوستان ولایت دکور سازی شده است و قرار است لوکیشن های بسیار دیگری برای کار استفاده شود. ۶۰ درصد از فاز یک این سریال در بوستان ولایت تصویربرداری می‌شود.
 

خبرها حکایت از تغییر نام بچه مهندس می دهد اما هنوز قطعی نشده است. در لوکیشن های کار اسم "خانه خورشید" نوشته می شود و زمزمه تغییر به این اسم مطرح است اما آنچه در رسانه ها منتشر می شود و رسمیت دارد همان "بچه مهندس" است.  

قصه "بچه مهندس" از اواخر جنگ شروع می شود و روایت یک نوزاد است که در پرورشگاه بزرگ می شود و چندین سال پس از جنگ هم تا زمان حال روایت می شود و سه مقطع زمانی مختلف در این سریال به تصویر کشیده می شود. در واقع این سریال در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی به تولید می‌رسد که شروع قصه نیز از سال ۶۴ خواهد بود و در فازهای بعدی به دوران فعلی می‌رسد.

*میزان

نظرات

  • سعید ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۲۳:۴۱
    0 0
    باسلام وخسته نباشید. سریال بچه مهندس باکارگردانی آقای غفاری بسیارسریال تاثیرگذاروخوبی هست.آقای غفاری پسرم امیرعاشق کارتون شده .خداانشااله کارهمه جونارو وبعدکارامیرمنم جورکنه.......

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.