سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸

جزییاتی از روند برگزاری جایزه "ناصر فرهودی"

ناصر فرهودی

سینماپرس: مدیر برگزاری جایزه «ناصر فرهودی» در حوزه صدا در موسیقی در تشریح تازه ترین فعالیت های انجام گرفته، از انتشار فراخوان نخستین دوره جایزه در بهار سال آینده خبر داد.

به گزارش سینماپرس، میلاد فرهودی صدابردار و فرزند زنده یاد ناصر فرهودی صدابردار و صداگذار عرصه موسیقی توضیح داد: فراخوان اولین دوره جایزه «ناصر فرهودی» در فروردین ماه سال آینده منتشر می شود تا بر اساس آن بتوانیم نسبت به انتخاب آثار شرکت کننده در مرحله نهایی اقدام کنیم.

وی ادامه داد: داوری های اولین جایزه «ناصر فرهودی» در حوزه های تخصصی صدابرداری آثار موسیقایی به ویژه میکس و مستر است که امیدوارم بتوانیم با برگزاری چنین رویدادی در دیده شدن زحمات صدابرداران عرصه موسیقی و ارتقای کیفیت در این زمینه گام های موثری برداریم. همچنین در تلاشیم طی تعاملاتی که با کانون صدابرداران خانه موسیقی داریم از هیات داوری باکیفیتی برای این دوره استفاده کنیم.

این صدابردار در پایان بیان کرد: ما طی برنامه ای که آذرماه سال جاری در فرهنگسرای نیاوران تهران برای زنده یاد ناصر فرهودی برگزار کردیم از سردیس این صدابردار فقید موسیقی کشورمان که به نوعی نماد اصلی جایزه ناصر فرهودی است رونمایی کردیم. این سردیس که در آن تاریخ به شکلی نمادین به موزه موسیقی اهدا شد از سال آینده به عنوان جایزه ناصر فرهودی به صدابرداران، صداگذاران و تمامی عزیزانی که در این حوزه فعالیت می کنند و حایز مقام می شوند، اهدا خواهد شد.

ناصر فرهودی از صدابرداران و صداگذاران پیشکسوت موسیقی کشورمان که طی چندین سال با هنرمندان و گروه های سرشناس موسیقی فعالیت می کرد ۱۳ مرداد سال ۹۶ دار فانی را وداع گفت.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.