سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۸

نمایش مستند خواهران منصوریان در مسکو

نمایش «صفر تا سکو» در مسکو

سینماپرس: جمعه هفته جاری مستند «صفر تا سکو» که پیرامون زندگی خواهران منصوریان ساخته شده است، در شهر مسکو به روی پرده می رود.

به گزارش سینماپرس، «صفر تا سکو» مستند داستانی به کارگردانی سحر مصیبی و تهیه کندگی مشترک مهتاب کرامتی و طهورا ابوالقاسمی قرار است در دو روز  پنجشنبه ۲۴ اسفند ساعت ۱۹:۳۰ در سالن  موس آرت که سینمای مخصوص منتقدان و اهالی مطبوعات  است و جمعه ۲۵ اسفند ساعت ۱۸ در سینمای موسفیلم که یک سالن ۶۵۰ نفری آزاد است روی پرده برود که این اتفاق با همکاری رایزن فرهنگی ایران در فدراسیون روسیه محقق شده است.

روز پنجشنبه پس از نمایش فیلم در موس آرت جلسه نقد و بررسی با حضور عوامل  و مهتاب کرامتی به عنوان یکی از تهیه کنندگان فیلم برگزار می شود.

در سایت سینمای موس آرت درباره «صفر تا سکو» و هدف از نمایش آن اینطور نوشته شده است: «امسال روز جهانی زن با سالروز تولد دختر پیامبر گرامی اسلام که به عنوان روز زن در تقویم ایران شناخته می شود، مصادف شده بود. درصدد برآمدیم برای گرامیداشت این دو جشن فیلم مستند صفر تا سکو را در کاسموس به نمایش بگذاریم. این مستند، صرفا بازگوکننده تمرینات خسته کننده، هیجانات ورزشی، ناکامی ها و پیروزی­ های این خواهران نیست بلکه به واسطه آن می توان به چگونگی روابط آنان با نزدیکان خویش پی برد و به درک بهتری از قوانین و سنت های جامعه ایران که این خواهران با آن روبرو بودند، رسید. شاید بتوان گفت صفر تا سکو اولین مستند ساخته شده در ایران است که به طور گسترده به اکران در آمده است و مخاطبان بسیاری را به خود جذب نموده است. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.