جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

پایان نگارش فیلمنامه «پاهای بی قرار»

بابک کایدان

سینماپرس: بابک کایدان نویسنده سریال «پاهای بی قرار» از پایان نگارش فیلمنامه این مجموعه نمایشی به کارگردانی منوچهر هادی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، بابک کایدان نویسنده سریال «پاهای بی قرار» در ارتباط با آخرین وضعیت نگارش این مجموعه نمایشی گفت: نوشتن فیلمنامه «پاهای بی قرار» را تمام کردم و تصور می کنم تصویربرداری این سریال هم تا اواخر خرداد سال آینده به پایان برسد.

وی در ارتباط با فعالیت‌های آینده خود، گفت: حدود ٣ ماه است که نگارش سریال ٣ قسمتی «دل» را به تهیه کنندگی ایرج محمدی و کارگردانی منوچهر هادی آغاز کردم و تا امروز نوشتن ١ قسمت از این مجموعه نمایشی را به همراه برادرم به پایان رسانده‌ام. ایرج محمدی تهیه کننده «دل» برای پروانه ساخت این سریال ویژه شبکه نمایش خانگی اقدامات خود را آغاز کرده است.

کایدان در ادامه تصریح کرد: پیش تولید سریال «دل» به احتمال قوی از اوایل تابستان سال آینده آغاز خواهد شد و در ارتباط با داستان «دل» هم باید بگویم داستان عاشقانه ای است که با روایتی متفاوت ساخته خواهد شد.

این نویسنده با اشاره به اینکه نگارش فیلمنامه فیلم سینمایی «ماداگاسکار» را مدت ها قبل به پایان رسانده است، بیان کرد: این فیلمنامه آماده ساخت است، ولی هنوز کارگردان آن مشخص نشده و باید بببینم در آینده چه اتفاقی رخ می دهد، هرچند که تصور می کنم سرنوشت ساخت «ماداگاسکار» هم تا اوایل تابستان مشخص خواهد شد.

*تسنیم

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.