جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵

توزیع محصولات «فیلشاه» همزمان با اکران عمومی

پوستر جدید انیمیشن «فیلشاه»

سینماپرس: مدیرعامل انتشارات «سوره مهر» از آغاز توزیع محصولات فرهنگی جانبی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» همزمان با اکران عمومی این انیمیشن خبر داد.

به گزارش سینماپرس، عبدالحمید قره داغی مدیرعامل انتشارات «سوره مهر» درباره محصولات فرهنگی جانبی انیمیشن سینمایی «فیلشاه» که از زمان اکران عمومی عرضه آن آغاز شد، گفت: کتاب قصه و رنگ آمیزی «فیلشاه» را برای توزیع در سینماهای نمایش دهنده این انیمیشن سینمایی تولید کرده ایم که از روز شنبه ۲۶ اسفند توسط موسسه بهمن سبز عرضه و به فروش می رسد.

وی در توضیح بیشتر بیان کرد: محتوای این کتاب، قصه ای بر اساس شخصیت های قصه «فیلشاه» است که امکان رنگ آمیزی نیز برای خردسالان و کودکان وجود دارد. علاوه بر اینها، برچسب شخصیت ها را نیز به عنوان هدیه به این مجموعه اضافه کرده ایم.

مدیرعامل انتشارات «سوره مهر» با بیان اینکه مجموعه ای از محصولات جانبی برای انیمیشن سینمایی «فیلشاه» در دست تدوین و تولید است، عنوان کرد: آنچه که در آینده نزدیک به محصولات فرهنگی مذکور اضافه می شود، کتاب داستان «فیلشاه» است که برای گروه سنی کودک و نوجوان چاپ خواهد شد.

وی در پایان گفت: علاوه بر اینها، مجموعه آلبوم قصه «فیلشاه» داریم که شامل فلش کارت هایی است که هر کدام یک بخش قصه فیلم را بر مبنای شخصیت های فیلم روایت می کنند که این محصول در فروردین و اردیبهشت ۹۷ و شاید بخشی از آن در سی و یکمین نمایشگاه کتاب تهران عرضه خواهد شد.

*مهر

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.