جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵

ناراحتی اسعدیان از شفاف سازی مختاری در برابر تخلف های خانه سینما

همایون اسعدیان

سینماپرس: اسعدیان نسبت به اعترافات ابراهیم مختاری رییس سابق هیات مدیره در روز ۲۲ اسفند به حقانیت رفتار دولت دهم و انفعال دولت های یازدهم و دوازدهم درباره خانه سینما ابراز گله مندی نمود.

به گزارش سینماپرس، ابراهیم مختاری؛ رییس سابق هیات مدیره خانه سینما که چند روز پیش در مصاحبه ای نسبت به تخلف های آشکاری که در مجمع عمومی خانه سینما رخ داده است، صراحتا واکنش نشان داد. اما همایون اسعدیان که بعد از عدم اقبال اعضای کانون کارگردانان از این سمت هم کنار گذاشته شد و همچنین دیگر در شورای صنفی نمایش هم حضور نخواهد داشت نسبت به صحبت های شفاف ابراهیم مختاری واکنش نشان داد.

متن یادداشت اسعدیان به این شرح است:

«فعالان بی افعال

همه آنان که در فعالیت های صنفی حضور داشته اند به خوبی بر ضعف عمومی قوانین و قواعد در سامان‌یابی تشکل های صنفی واقفند.  اشکال آنجاست که آقای مختاری سال های زیادی در مقام بازرس، عضو هئیت مدیره و رئیس هیئت مدیره خانه سینما حضور داشته اند اما هنوز به آداب و اخلاق صنفی همچون گذشته پایبند نیستند و طبق عادت سنواتی در مقاطع تشکیل مجمع عمومی خانه سینما، ناگهان به یاد می آورند که همه کارها غیرقانونی است.

جملاتی شبیه آنچه در دولت دهم از سوی یاگوها گفته شد و به تعطیلی خانه انجامید ظاهراً ادامه دارد. یاگوها البته زنده نمایی می کنند. آقای مختاری، اهالی خانه در شرایط دشوار ناشی از بیکاری از کار افتادگی، معضلات درمانی، پیش از آنکه به توجهات شما به تاریخ و نظرات مشعشع نیاز داشته باشند به همدلی مسئولانه نیاز دارند.

باعث تأسف است که به همدلی و احساس مسئولیت شما باید تردید کرد. رفتار منبعث از مشرب یاگو مرده است. »

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.