شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴

سازمان سینمایی هزینه برگزاری جشنواره ملی فیلم فجر را اعلام کرد:

بیش از ۴ و نیم میلیارد تومان برای جشنواره سی و ششم با ۲۲ فیلم!

آرم سازمان سینمایی

سینماپرس: در حالی که کیفیت برگزاری سی و ششمین جشنواره ملی فیلم فجر و تعداد فیلم های حاضر در آن کاهش چشمگیری داشت، هزینه ۴ و نیم میلیاردی برای آن اعلام شد.

به گزارش سینماپرس معاون توسعه، مدیریت و منابع سازمان امور سینمایی و سمعی وبصری هزینه های این دوره از جشنواره را چهار میلیارد و ششصد و سی و نه میلیون و پانصد و هشتاد و دو هزار و ششصد تومان اعلام کرد.

رمضانعلی حیدری خلیلی ادعا کرد: با توجه به رویکرد کاهش اتکای مالی جشنواره ها به بودجه دولتی، کم شدن هزینه ها در جشنواره سی و ششم بی سابقه بوده و در هشت دوره اخیر کمترین رقم را به خود اختصاص داده است.

این ادعا در حالی صورت گرفته که به نظر می رسد اگر به آیتم هایی همانند کم شدن بی سابقه تعداد فیلم های حاضر در جشنواره ملی فیلم فجر، عدم برپایی کاخ جشنواره در برج میلاد و همچنین جداسازی بخش ملی و جهانی جشنواره توجه شود قطعا این مبلغ از سال آخر برگزاری جشنواره در دولت دهم کمتر نخواهد بود، هرچند در مقایسه با حیف و میل بودجه ها در جشنواره های فیلم فجر دولت یازدهم، این مبلغ کاهش داشته است!

نظرات

  • محمودی ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۱
    2 0
    برای این جشنواره بی خاصیت این مبلغ خیلی خیلی زیاده چی کار کردند مگه؟؟ پول بیت المال رو اینطوری به آتش می کشند
  • رضا ۱۳۹۶/۱۲/۲۶ - ۱۶:۳۳
    2 0
    خودشان هم می دانند دروغ می گویند هرچند این سرعت در اعلام هزینه ها بدون اسپانسر و کاهش فیلم ها و غیره هم مشکوک است. راستش من به اندازه سر سوزن به این شفاف سازی اعتماد ندارم
  • ۱۳۹۶/۱۲/۲۷ - ۰۹:۰۷
    1 0
    خدایا دروغگویان را غم مده

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.