شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۷

حوزه هنری ۳ نمایشنامه جدید منتشر کرد

3 نمایشنامه جدید حوزه هنری

سینماپرس: سه عنوان نمایش‌نامه در آستانه سال جدید با تایید مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

به گزارش سینماپرس، نمایش‌نامه‌ «من که دا نیستم» نوشته‌ مهرداد رایانی مخصوص از جمله آثار تازه نشر یافته است. رایانی مخصوص، برخی از کاراکترهای این نمایش‌نامه را متأثر از رمان دا (خاطرات سیده زهرا حسینی) خلق کرده است. «من که دا نیستم» قبل از چاپ، در مهرماه ۱۳۹۲ به کارگردانی حسین پارسایی در تالار اندیشه‌ حوزه هنری به صحنه رفت. نمایش‌نامه‌ «من که دا نیستم» در ۵۴ صفحه با قیمت ۸۰۰۰ تومان در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

نمایش‌نامه‌ «داستان آن کلات» به قلم بهار مؤمنی دیگر اثری است که توسط سوره‌ مهر به بازار نشر معرفی شده است. این نمایش‌نامه‌ در ژانر حماسی-تاریخی، داستان عاشقانه‌ای از شاهزاده‌ی پارسی است که در زمان حمله‌ی مغول، نماد مقاومت مردم در قبال مکر و تجاوز دژخیمان می‌شود. این نمایش‌نامه قبل از انتشار، در سال ۱۳۹۱ در سی و یکمین جشنواره‌ی بین‌المللی تئاتر فجر با کارگردانی مهدی شمسایی به صحنه رفت. «داستان آن کلات» در ۷۲ صفحه و با قیمت ۹۰۰۰ تومان از کتابفروشی‌های معتبر قابل تهیه است.

همچنین داریوش روحی نیز نمایش‌نامه‌ی رادیویی «بال‌های خیس» را به تازگی توسط حوزه هنری به چاپ رسانده است. این نمایش رادیویی با موضوع دفاع مقدس، ضمن ادای احترام به شهدای غواص در سال ۱۳۹۴ تولید و در شش قسمت از رادیو نمایش پخش شد. «بال‌های خیس» در ۱۴۰ صفحه با قیمت ۱۳۰۰۰ تومان منتشر شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.