یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

نشریه تخصصی «نمایش خانگی» به چاپ رسید

 نشریه تخصصی «نمایش خانگی»

سینماپرس: نخستین شماره نشریه تخصصی «نمایش خانگی» منتشر شد.

به گزارش سینماپرس؛ این نشریه، نخستین شماره نشریه تخصصی «نمایش خانگی» در حوزه مسائل VOD است که در ۷۴ صفحه ویژه هنرمندان، فعالان و اثرگذاران حوزه نمایش خانگی(VOD) و ویدئو رسانه‌ها منتشر شده است.

مدیرمسئول نشریه تخصصی «نمایش خانگی» مهدی یزدانی و سردبیر آن سیداحد میکاییل زاده است.

در این نشریه به پرونده هایی همچون تاریخچه پیدایش و تولد VOD، جایگاه و روند تکامل VOD و مخاطب در کشورهای غربی آسیایی و ایران، زیرساخت های مورد نیاز برای VOD، سود و تجارت به واسطه VOD، تبلیغات در فضای VOD، تولید محتوا برای VOD، شرکت های فعال ایرانی در زمینه VOD، کارآفرینی در فضای VOD و جایگاه صنفی VOD در ایران پرداخته شده است.

در این جلد با مهدی یزدانی مدیرعامل موسسه رسانه‌های تصویری و دبیرکل ستاد صیانت از آثار سینمایی و سمعی و بصری، سیدضیا هاشمی، سیدجمال ساداتیان، ابوالحسن داودی، سعید منظری مسئول واحد VOD موسسه رسانه‌های تصویری، سعید رجبی فروتن، محمد صراف رئیس انجمن VOD پیرامون مسائل و رویکرد شبکه نمایش خانگی گفتگو شده است.

در این نشریه سمیه علیپور به عنوان دبیر تحریریه، فرزاد مظفری، نژلا پیکانیان، سارا جمال آبادی، فاطمه پاقلعه‎نژاد، زهرا نجفی، محمدمهدی درستی اعضای تحریریه، شیدا محمدطاهر ویراستار، نسیم عنابستانی و سلیمان رحمانی اقدم و داود اسماعیلی امور ترجمه و امیراحمد ملااحمدی به عنوان ناظر فنی همکاری داشته اند.

مخاطبان برای اطلاع از مراکز و سایت‌های مجاز عرضه کننده محصولات سمعی و بصری به سایت موسسه رسانه‌های تصویری به نشانی rasaneha.org مراجعه کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.