یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

درخشنده: «پسرها گریه نمی‌کنند»‌ را می‌سازم

پوران درخشنده

فارس: پوران درخشنده گفت: همچنان دلم می‌خواهد که فیلمنامه «پسرها گریه نمی‌کنند» را بسازم و به احتمال فراوان در سال آینده حتما برای دریافت پروانه ساخت این فیلم اقدام خواهم کرد.

پوران درخشنده در ارتباط با فعالیت‌های اخیرش گفت: همچنان دلم می‌خواهد که فیلمنامه «پسرها گریه نمی‌کنند» را بسازم و به دنیال جذب سرمایه برای این کارم هستم. کار در حوزه اجتماعی و همچنین مواردی که در این بستر مطرح می‌شود جزو علاقه‌مندی‌های بنده است. در سال آینده برای دریافت پروانه ساخت این فیلم اقدام خواهم کرد.

وی در ادامه گفت: البته لوکیشن این فیلم در تهران است و تمام اتفاقات در همینجا سپری می‌شود. در مورد کلیات قصه در فرصت دیگری که وارد تولید و یا پیش تولید جدی شدیم توضیح خواهم داد. اما فیلم‌نامه دیگری دارم که به موضوع مهاجرت می‌پردازد. این نکته طی این سالها موجب دغدغه‌ بسیاری بوده است محل فیلمبرداری این فیلم نیز در تهران و بخشی در خارج از کشور سپری می‌شود.

کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» عنوان کرد: به عنوان یک فیلمساز زن اجتماعی وظیفه‌ای بر دوش خودم احساس می‌کنم و علاقه‌دارم در مورد زنان بیوه نیز فیلمی بسازم. به هر حال دغدغه‌های زیادی در عرصه‌های اجتماعی وجود دارد اما در میان این موارد شخصا علاقه‌ دارم ابتدا فیلمنامه «پسرها گریه‌ نمی‌کنند» را بسازم.

پوران درخشنده (۱۳۳۰،  کرمانشاه)، نویسنده، تهیه کننده، و کارگردان اهل ایران است. وی فارغ‌التحصیل سینما با گرایش کارگردانی از مدرسه عالی تلویزیون و سینما و دارای لوح افتخار درجه یک هنری معادل دکتری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران است.

فیلم‌های سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند»، «حرفه‌ای‌ها»، «شمعی در باد»، «رویای خیس»، «بچه‌های ابدی» و ... بخشی از آثار این کارگردان است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.